Anouar15 schreef:Mensen die denken dat je een paard de trailer in kan trekken enzo.
Dat heeft Anouar een grote wond op z'n hoofd, een snee in z'n buik, een grote wond op z'n been en een flink trauma bezorgt.
Vervolgens durfde hij niet eens meer in de buurt van een trailer te komen.
Ik ben daarna anderhalf jaar bezig geweest hem met rust en vertrouwen weer bij de trailer te krijgen. Dat lukt uiteindelijk wel. Maar zodra je hem heel rustig vroeg een stapje verder te doen raakte hij volledig in paniek.
Uiteindelijk wisten we het echt niet meer. Toen hoorde we iemand die haar paard bij dreamstables had gebracht en dat paard ging nu zo de trailer in.
Dus toen hebben we dat toch maar gedaan. Wat ik heel moeilijk vond, omdat ik het al zo vaak fout had zien gaan met andere mensen. Ik durfde mijn paard haast niet meer met andere mensen om te laten gaan.
Maar toch de stap genomen. Nu wandelt (soms sleurt hij mij mee) hij zo de trailer in.
ik zit ook over dreamstables te denken of om annemarie van toorn te laten komen ( monty roberts ) dat is maar 1 dag aangezien die van mij in deurne op school staat