Hoelang hebben jullie moeten wachten op je paard?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Amulet

Re: Hoelang hebben jullie moeten wachten op je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 14:42

Bij Stupa een week of 3 geloof ik. Wezen kijken, daar een paar keer gereden (hij stond daar op stal om ingereden te worden) toen betaald en 's middags is hij gebracht, wat een luxe Het was die dag SUPER warm, dus er was zelfs nog sprake van om het een paar dagen uit te stellen ivm de hitte........haha dat is gelukkig voor mij (en pech voor Stupa ) niet gebeurt....

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:34

Even denken hoor...
Ik ben 3x wezen kijken. De 3de keer was hij officieel verkocht aan mij
Maarja, de wei was nog niet helemaal klaar, en we gingen nog 2 weken op vakantie.
Dus we zouden hem na een maand pas ophalen.
Tussendoor ben ik er nog wel geweest, om het zo af en toe te berijden. Tot de tijd dat we hem zouden ophalen werd hij bereden en verzorgd.
Nouja... ik heb dus iets van 5 weken moeten wachten, maar ja... nu is hij toch al weer ruim 2 jaar van mij Het was het wachten waard
Ik weet wel dat ik de vakantie toen toch niet zo leuk vond, ik zag uit naar de dag dat mijn paard eindelijk zou komen.

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:35

Bij mn eerste een week... en bij mn 2e 1 dag

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:51

Mijn paard heb ik van de staleigenaar gekocht. Ik was al bijrijder van een paard daar. Ik heb mijn paard daar ook laten staan, ze is daar geboren en ze staat daar prima. Super leuke pensionstal.

Ik heb dus niet hoeven wachten gelukkig. Maar goed ook want ik ben erg slecht in wachten....

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:51

Ik heb haar van nog geen dag oud tot flinke jaarling op afstand mogen bewonderen. Toen we hoorden dat ze te koop stond zijn we gaan kennismaken en twee weken later stond ze op stal

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:01

Toen ik bij mijn Tinker ging kijken (2.5 jaar terug) hadden we voor de zekerheid een trailer meegenomen, ik heb haar ter plekke gekocht, betaald en ingeladen. Ze is niet gekeurd, ik had wel de garantie om haar ten allen tijde terug te mogen brengen als ze iets mocht mankeren/ niet goed bevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:35

18 uurtjes na de aankoop was ze al thuis en wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:45

Even héél goed denken, op 3 april is Spike bij mij op stal gekomen, en een week daarvóór zijn we bij hem wezen kijken en hebben we besloten hem te kopen, dus dat moet dan 24 februari zijn geweest aangezien het geen schrikkeljaar was.

Tess heb ik vanaf dag één, maar voordat ze werkelijk bij mij op stal stond waren we ruim 11 maanden verder. Heb haar toen nog 11 maanden bij de fokker laten staan omdat ik haar toen nog niet aan huis kon zetten (andere prioriteiten, en zo was het ook opgelost).

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:10

1,5 week duurde lang zeg vooral van het kijken tot de dag dat ie gekeurd zou worden

ik heb haar nog maar 1,5 maand dus kanalles nog vertellen
ergens in september woensdags zijn we 6 paarden op 1 dag wezen kijken het ging e eigenlijk om het laaste paard maar omdat die niet echt naast de deur was een paar erbij gezocht voor te kijken.

nou aangekomen bij laaste paard was ik en diegene die mee was meteen verkocht.
maandags zou ze gekeurd worden was ze goedgekeurd hebben we haar vrijdags opgehaald.. het was een reis van ± 3 uur heen en 3 uur terug dus in totaal 6 uur. ze stond dan ook niet echt naast de deur }>

heb haar nu 1,5 maand en heb helemaal geen spijt dat ik haar gekocht heb