Fielychi schreef:wat VValar verteld, daarzie ik Kikkert ab-so-luut niet in terug.
Ik kan me erg goed voorstellen dat ze langs die huifkar moesten, want die komen we dagelijks 5x tegen en dan nu lopen zeuren? Nou nee! Want dan hebben we de volgende keren pas problemen.
En paardrijden is altijd een eigen risico, zeggen we er altijd bij. De paarden zijn ook voor beginners te rijden, maar het zijn en blijven dieren natuurlijk.
Vind het wel erg rot wat er allemaal is gebeurt, maar de leiding weet dondersgoed wat ze doen.
Nou dan is de voorgaande keren te mild met zoiets omgegaan. Want naar mijn mening ga je niet met een grote groep beginnelingen langs een huifkar, waar alle paarden doodsbenauwd van zijn. Het leidinggevende paard (met begeleider) kon er niet eens langs, ze kreeg hem met geen stok in beweging. Dan maar afstappen want niet toegeven was het motto. Ja waar ben je dan mee bezig? Dr hoeft maar een ding verkeerd te gaan en de hele kudde ben je kwijt. Wat dus ook gebeurt is. Dat noem ik geen verantwoordelijkheid, nee.

Dus zeker tijd om weer eens naar Texel te gaan om een strandrit te maken!
Was echt leuk! Hebben ze haflingers