te lang?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:52

Ik vind het wel meevallen, het kan makkelijk. Maar idd vind ik je beugels ook veel te lang. Als jij je beugels wat korter doet, en je benen niet naar voren steeks word het al heel anders.

Ik zou zeggen doe je beugels korter, leg je benen er netjes aan en maak nog een foto, vraag het dan nog maar een keer.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:54

Inderdaad, zoals anderen ook al zeggen zijn je beugels wat te lang. En je onderbenen zouden ook nog iets naar achteren mogen liggen. Maar Jamaica is pas 3, ik denk dat ze nog tot de 5 wel doorgroeit hoor. Tsja, je bent een lange lijs, maar een haflinger kan zijn gebrek aan maat vaak compenseren met zijn omvang.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:58

Desiree schreef:
Inderdaad, zoals anderen ook al zeggen zijn je beugels wat te lang. En je onderbenen zouden ook nog iets naar achteren mogen liggen. Maar Jamaica is pas 3, ik denk dat ze nog tot de 5 wel doorgroeit hoor. Tsja, je bent een lange lijs, maar een haflinger kan zijn gebrek aan maat vaak compenseren met zijn omvang.

Met 174 een lange lijs? Dan ben ik vast een superlange lijs! Ik ben bijna 1.88m ofzo...zoiets...in ieder geval 1.86m (was een jaar geleden). Ben nu bijna 17. Dus in de lengte zal ik zoveel niet meer groeien. Ik rijd op paarden van nog geen 1.50m (zijn wel breed)...ziet er prima uit...totdat ik eraf stap Haha!