Interesse in nieuwe paardenstalling

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

Re: Interesse in nieuwe paardenstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:28

Klinkt goed hoor! Ik kan natuurlijk niet inschatten hoeveel vraag er in jullie omgeving naar is, het is inderdaad verstandig een goed marktonderzoek te doen. Maar zeker als de paarden ook 's winters buiten worden gezet (in de wei of in een paddock) dan zou dat voor mij al reden genoeg zijn om mijn paard bij je te stallen!!

Hier in Zuid-Holland zou zeker interesse zijn, vooral als je ruime stallen aan zou bieden. Worden het trouwens binnen of buitenboxen?

Heb je trouwens nagedacht over eventuele groepsstallen / loopstal? Misschien wel een gat in de markt om hiertoe mogelijkheden te bieden Ik zou meteen met mijn paard op je erf staan!!

De prijs die je wilt vragen lijkt me trouwens heel netjes hoor; ik sta in zuid-holland op een manege met 2 binnenbakken voor 295 euro; dus dan zou 200-225 euro met een buitenbak reeel zijn.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 14:37

Ik denk dat het geen goede keuze is. Want wat is er nou anders aan jouw locatie waarom ik bij jou zou gaan staan dan die andere stallen?!

Er zijn al zoveel pensions in die buurt!!!

Ik betaal nu 150 voor alles behalve binnenbak (5min met trailer mag ik gratis op mn werk in binnenbak).
We hebben een buitenbak die super is, autostoelenstof; niet vriesbaar, alle regen opgezogen ect ect.
Paarden persoonlijke verzorging: dekens gedoe (als t ineens gaat regenen doen ze bv regendekens op, of als t ineens smiddags warm wordt deken eraf). ect ect. Ik wil niks anders meer!

Zorg ervoor dat je iets hebt wat andere stallen niet hebben, zoals mogelijkheden te rijden met koets in de bak of renbaan of bepaalde stallen (groepsstallen/die leefstallen). Zorg voor iets unieks!

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-05 17:20

Maya schreef:
Pfoe! Heb je al eens een offerte laten doen voor een loods te bouwen? Wij hebben in 2000 een nieuwe aardappelopslagloods gebouwd, wat dat ding heeft gekost, nog excl. de apparatuur en isolatie, daar ben ik vreselijk van geschrokken. Het komt hier zo makkelijk over, we zetten gewoon even een loodsje neer... Zo pats boem, alsof dat geen godsvermogen kost tegenwoordig... Of jullie moeten natuurlijk zwemmen in het geld wat ik niet weet, en ook niet kan weten Maar gezien je zegt agrarisch bedrijf te zijn, dacht ik niet dat je zoveel geld over hebt, want dat is tegenwoordig niet gebruikelijk onder boeren

Hmmm boer zijn en veel geld.....nee dat gaat niet helemaal samen Het is niet dat we zwemmen in het geld . We hebben een paar jaar geleden een cel bijlaten zetten voor aardappelen/uien en inderdaad die prijs

Ik zeg het nu inderdaad simpeler dan het is. Maar het blijft een optie.... Ik ben me ervan bewust dat het veel geld is, maar het is iets waar ik eventueel aan denk om het dan te overwegen. Waar ik me nu meer zorgen over maak is dat mensen (ook hier op bokt) uit 'mijn omgeving' zeggen dat er al zoveel is!!!