Hier in Zuid-Holland zou zeker interesse zijn, vooral als je ruime stallen aan zou bieden. Worden het trouwens binnen of buitenboxen?
Heb je trouwens nagedacht over eventuele groepsstallen / loopstal? Misschien wel een gat in de markt om hiertoe mogelijkheden te bieden
Ik zou meteen met mijn paard op je erf staan!!De prijs die je wilt vragen lijkt me trouwens heel netjes hoor; ik sta in zuid-holland op een manege met 2 binnenbakken voor 295 euro; dus dan zou 200-225 euro met een buitenbak reeel zijn.
Heb je al eens een offerte laten doen voor een loods te bouwen? Wij hebben in 2000 een nieuwe aardappelopslagloods gebouwd, wat dat ding heeft gekost, nog excl. de apparatuur en isolatie, daar ben ik vreselijk van geschrokken. Het komt hier zo makkelijk over, we zetten gewoon even een loodsje neer...
Maar gezien je zegt agrarisch bedrijf te zijn, dacht ik niet dat je zoveel geld over hebt, want dat is tegenwoordig niet gebruikelijk onder boeren 
. We hebben een paar jaar geleden een cel bijlaten zetten voor aardappelen/uien en inderdaad die prijs