Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

thuis staan de paarden in ruime open boxen, ze kunnen naar buiten kijken en elkaar besnuffelen, weidegang is nabij en ze staan maar weinig uurtjes op stal...dus waarom investeren in dikke dure boxen als het ook praktisch kan...als de paarden veel buiten lopen heb ik weinig aan zo`n droomstal, dan ben ik er zelf ook maar weinig
ik ben een keer bij mij tante op bezoek geweest die op dat moment bij een vriendin oppaste.
verder had de eigennaar een dure hengst en ree alleen voor de hobby
begrijpen jullie het.
maar dit is toch echt wel de mooiste stal die ik ooit gezien heb. Aline4 schreef:Mijn droomstal:
Grote overkapping met 1 zijde open. Goede ligboden met uiloop naar ruime goedgedraineerde paddock van waaruit weer het hek open gezet kan worden naar verschillende weilanden zodat er vanuit de paddock een perceel gekozen kan worden. En dan lekker alles bij elkaar in. Als ik dat ooit zo voor elkaar kan krijgen, ben ik de koning te rijk.

en al die mooie arabiertjes.
en om de stallen veel ruimte, binnenbak en goed gedrainageerde buitenbak, longeerbak, paddock, stapmolen en solarium
)
Heel netjes.....
saffier schreef:@Rhythm: klopt het dat deze stallen nog niet zo lang geleden gebouwd is?? ik had m volgensmij wel eens eerder op i-net gezien, maar kon de pagina niet meer vinden..... dit vond ik ook erg mooie stallen, en er waren nog meer dingen dat ik dacht, zo wil ikhet ook.....
het ideaalste!

mijn droomstal... als ik een eigen stal heb ben ik al blij 

dus bij ons is het niet zo luxe hahaha 
)