Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renske20 schreef:johno schreef:Hetzelfde geldt voor de moeder,hoogstens verkopen als gezelschapsdier maar iig nooit meer mee fokken,de kans dat je weer een slechte fokt is immers levensgroot aanwezig,en wat heb je daar aan
hier ben ik het niet mee eens, mijn spat & HKO fase 4 paard is een Lacapo x Cor de la Bryere uit dezelfde moeder als Burggraaf
zou toch zonde zijn geweest als ze die merrie opgeruimd hadden, was er nml geen Burggraaf geweest
een merrie die zelf iets mankeerd(zoals de mijne dus) daar hoor je idd niet mee te fokken...
pmarena schreef:Ook heeft hij onlangs in een spijker gestaan , vorige eigenaar van het land verbrandde wel eens hout in de wei , lekker is dat
Daar heeft hij even kreupel door gelopen maar viel eigenlijk allemaal nogal mee. Maar zo is het balletje gaan rollen , hij liep niet zuiver , dus foto's.
Tsahal schreef:Renske20
Het gaat mij om het verschil tussen een 1tje en fase 1. Volgens mij bestaat dat niet, maar daarom juist, zou het graag willen weten.
Citaat:bij de DA, waar ik iets te vaak ben geweest
maar een paard met allemaal 1tjes wordt goedgekeurd, wanneer een paard afgekeurd wordt mankeerd hij iets, in dit geval bij dit paard is dat HKO fase 1
Citaat:Zou het echt zonde vinden als hij de salami in ging
Tsahal schreef:Citaat:bij de DA, waar ik iets te vaak ben geweest
maar een paard met allemaal 1tjes wordt goedgekeurd, wanneer een paard afgekeurd wordt mankeerd hij iets, in dit geval bij dit paard is dat HKO fase 1
Dus toch geen verschil? Maar he beweerde het met zoveel stelligheid dat ik aannam dat je hiervoor feiten had.
Bovendien als er al die fases zouden bestaan waar je het over hebt, zou fase 1 de lichtste fase zijn lijkt me.
Tsahal schreef:Tot nu toe blijf ik erbij dat met een 1tje en fase 1 precies hetzelfde wordt bedoeld.
In het geval van dit paard niets mis. Zie ze maar eens te vinden en elke dierenarts zal je een positief advies geven.