Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Faas schreef:Ach, het is zout. Er zullen wat mineralen in zitten maar voor gezondheid geloof ik meer in de Horslyx dan de himalaya.
Maar ik heb hem ook wel eens hoor. PAarden vinden het lekker dus waarom niet
toen hij er net hing heeft hij er trouwens wel wat likjes van genomen... wie weet, als ik hem even weg haal..... zorro schreef:ik had ook zo'n steen, in buiten gehongen want in de stal kon niet. een regenbui er over heen en hij was al voor de helft weg. het gras eronder was binnen een week dood. alle andere likstenen konden wel tegen regen maar deze niet. ik ben voorlopig niet echt enthousiast...
Kyralovertje schreef:oosterhoff schreef:Als je de steen los in de stal hangt. aan het plaffond dan zal ie er zeker langer mee doen. (tenminste daar ga ik vanuit) omdat het dan moeilijker is om te likken en te happen.
Dan krijg je zo'n boksbal effect: Paard duwt tegen steen, steen gaat zweven, steen knalt terug tegen paard zn hoofd![]()
Dat heb ik een keer gehad bij Rhea met haar nieuwe Likit-houder die nagemaakt was in metaal, zeker paardbestendig maar komt heel hard aan tegen zo'n hoofd