mer glans op je paard of pony.......

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Yell

Re: mer glans op je paard of pony.......

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 14:33

niet vergeten om hem eens een wormkuurtje te geven, daar kunnen ze ook heel dof van worden..

verder
Equistar opspuiten

ilko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 15:39

Mijn paard staat niet dof hoor. Blinkt zelfs goed !

Ik wou gewoon in het algemeen weten hoe andere mensen hun paard laten glimmen voor op wedstrijd bijvoorbeeld....

Vandaar de vraag....

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 17:23

met niks dus

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 17:52

sinds ik willem pavo all sports voer(zit veel lijnzaadolie in) glanst hij al een gek. daarvoor kreeg hij basisbrok en miste hij veel vitamines. dus met goed voeren, willem lekker in zijn vel en lekker goed poetsen hou ik hem glanzend.

bij merel hielp het verhuizen. ze had het niet naar haar zin en werd dof. nu is haar vacht opgeknapt en ziet ze er heel mooi glanzend uit.

daar is geen chemisch middeltje voor te koop.. je kan aan de vacht zien dat er iets mis is.. dus als je paard erg dof is zou ik eerst ff wat dingetjes uitzoeken..

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 18:38

droefje schreef:
Alani schreef:
wortels bijvoeren, krijgen ze een super mooie kleur en glans van (denk dan wel aan minimaal 4kg per dag)

bedoel je echt MINIMAAL???

volgens mij gaat je paard en dan mega van aan de sjees.
ligt er ook wel een beetje aan of je paard er tegen kan, maar wortels en peen staan volgens mij best bekend als de sjees gangers.

kan het mis hebben hoor?!

ik vind t ook erg veel. Je paard gaat er erg veel van plassen van zoveel peen dus als ie gewoon op stal staat heb je een mega natte stal en daar worden ze niet schoner van als ze s nachts liggen