Anoniem schreef:ik doel alleen op de functie van een dicsussie,waar jij zelf mee aankomt.
Ik heb verder nergens gezegd,dat ik je niet zou respecteren of wat dan ook..
nee zulke dingen zegt niemand... maar wordt wel duidelijk in heel het topic.. 9 van de 10 mensen reageren niet normaal op mijn mening maar als ik dan een keer wat zeg wordt erover heen gevallen... apart hoor
Citaat:
ik heb idd over n meisje nagedacht om m te komen rijden, maar financieel redt ik dat niet. Ik moet oo kde huur van de stalling betalen, en het eten, en wat nou als ik 4 keer een meisje krijg dat OF niet goed kan rijden, OF na 2 maanden moet stoppen van dr ouders? Een vriendin van mij had dat, dus ik heb m tog egt verkocht. En aangespannen rijden vind ik niet leuk, en daar deed ik Valiant ook geen plezier mee. Ik heb nu inderdaad een nieuw paard, en ik wil m eigenlijk nooit meer verkopen, maar ik kan niet voorzien wat er gaat gebeuren in de toekomst.
Je bent wel alle opties afgegaan, maar nogmaals.. ik heb het niet over alle gevallen. Het valt me alleen op dat het een standaard openingszin wordt om zo'n reden op te geven waarbij ik in eerste instantie vraagtekens zet.
En nee, je kan niet in de toekomst kijken maar dat je te groot wordt voor een pony, dat je nog wil gaan studeren... daar kun je zeker wel vantevoren bij stil staan.
Laatst bijgewerkt door CKdamour op 10-10-05 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt