jiehaaa schreef:Leuk dat je reageert, Urielle! Ik had namelijk onder andere jouw onderschrift in mijn hoofd toen ik dit topic startte!
Ja mijn onderschrift maakt wat los
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jiehaaa schreef:Leuk dat je reageert, Urielle! Ik had namelijk onder andere jouw onderschrift in mijn hoofd toen ik dit topic startte!
;
, vooral op de vorige manege waar ik reed, de kleintjes. Sommigen zijn best lief, maar sommigen menen hun wilde pennydromen te moeten achtervolgen en in hooibalen te gaan klimmen, of je onwijs afsnijden in de les en dan roepen dat jíj niet kan rijden 
) WHAHAHAAAA en ik ben er trots op

Cadish schreef:Idd Urielle, je hebt eigenlijk 3 soorten pennymeisjes;
- Het lieve soort pennymeisjes, die niets verkeerds doen, maar gewoon helemaal wild zijn van paarden
- Het irritante soort pennymeisjes, dat lief wordt omdat ze luisteren als ze je iets uitlegt, en dat ook opvolgen
- Het hardnekkige irritante soort, dat gewoon stronteigenwijs is en niet wil luisteren, zich overal mee bemoeit, en met een attitude waar je 'u' tegen zegt van hier tot honolulu door de stal paradeert.
Helaas hebben we hier van die laatste soort erg veel, vooral op de vorige manege waar ik reed, de kleintjes. Sommigen zijn best lief, maar sommigen menen hun wilde pennydromen te moeten achtervolgen en in hooibalen te gaan klimmen, of je onwijs afsnijden in de les en dan roepen dat jíj niet kan rijden
[edit] Typo
Faniek schreef:Cadish schreef:Idd Urielle, je hebt eigenlijk 3 soorten pennymeisjes;
- Het lieve soort pennymeisjes, die niets verkeerds doen, maar gewoon helemaal wild zijn van paarden
- Het irritante soort pennymeisjes, dat lief wordt omdat ze luisteren als ze je iets uitlegt, en dat ook opvolgen
- Het hardnekkige irritante soort, dat gewoon stronteigenwijs is en niet wil luisteren, zich overal mee bemoeit, en met een attitude waar je 'u' tegen zegt van hier tot honolulu door de stal paradeert.
Helaas hebben we hier van die laatste soort erg veel, vooral op de vorige manege waar ik reed, de kleintjes. Sommigen zijn best lief, maar sommigen menen hun wilde pennydromen te moeten achtervolgen en in hooibalen te gaan klimmen, of je onwijs afsnijden in de les en dan roepen dat jíj niet kan rijden
[edit] Typo
Je vergeet de meisjes die alles verzinnen.
Hoe vaak is er wel iemand op bokt die die en die paarden heeft terwijl het gewoon foto's van internet zijn. En natuurlijk gered van de slacht o.d.
Citaat:Maar is het nou echt zo erg dat er af en toe wat fictie op Bokt komt? Dat houdt ons nog een beetje alert!

en ik heel lief: ja hoor.
zo'n penny meisje was/ ben ik
..
Dus waarom niet.

superwoman schreef:
Nou, zo erg is dat wel....Deze topic
Gewonnen in de Z2!!!!:P Met mn pony...Miss wel laatste x
van martinero
werd in eerste instantie niet als de waarheid gezien.....
Best l*llig voor iemand die net op bokt komt en gelijk de vuurdoop krijgt.....

ik lop nog steed om de dag me borstel schoon te maken en me paard voor niks (vzpaarD) helemaal op te tutten en alles maargoed ik zou ook zeggen net als de Ts GO PENNY's
Vaak zijn ze zelfs hartstikke schattig
Ik vond het tenminste altijd erg leuk om te helpen in de lessen waar die kids in meereden
Waar ik wel ''problemen'' (ze irriteren me eerder) mee heb zijn het arrogante soort. Die alles beter weten, die alles zielig vinden, overal commentaar op hebben etc. Maar goed, die negeer ik gewoon. Als ze vragen stellen zal ik daar rustig en geduldig antwoord op geven, maar ik zal ze niet opzoeken 
die poetst je paard tot hij/zij supeeerrrr de luxxxeeee blinkt.. +o
achter Posters zijn posters toch?
tis toch heerlijk om te zien hoe die kindjes graag alles willen weten en leren over paarden en hoe ze knuffele etc..vind dat altijd schattig om te zien hoor