Wat is er mis met Penny's????

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Wat is er mis met Penny's????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 15:56

jiehaaa schreef:
Leuk dat je reageert, Urielle! Ik had namelijk onder andere jouw onderschrift in mijn hoofd toen ik dit topic startte!

Ja mijn onderschrift maakt wat los

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:15

Idd Urielle, je hebt eigenlijk 3 soorten pennymeisjes ;

- Het lieve soort pennymeisjes, die niets verkeerds doen, maar gewoon helemaal wild zijn van paarden
- Het irritante soort pennymeisjes, dat lief wordt omdat ze luisteren als ze je iets uitlegt, en dat ook opvolgen
- Het hardnekkige irritante soort, dat gewoon stronteigenwijs is en niet wil luisteren, zich overal mee bemoeit, en met een attitude waar je 'u' tegen zegt van hier tot honolulu door de stal paradeert.

Helaas hebben we hier van die laatste soort erg veel , vooral op de vorige manege waar ik reed, de kleintjes. Sommigen zijn best lief, maar sommigen menen hun wilde pennydromen te moeten achtervolgen en in hooibalen te gaan klimmen, of je onwijs afsnijden in de les en dan roepen dat jíj niet kan rijden

[edit] Typo

Karmandi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:35

van die 3e soort zijn er idd best wel veel, maar moeten we dat afschuiven op de penny? die soort mensen zijn er(zoals al eerder gezegd) van klein tot groot, en het worden er idd steeds meer, maar ik vind dat niet de schuld van de penny. ik vind het niet helemaal fout dat kleine kinderen penny worden genoemd, maar wel dat er dan gelijk een negatieve betekenis achteraan hangt.

Kelloriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:42

belachelijk toch! Ik was 10 jaar geleden een penny en nu nogsteeds (17 ) WHAHAHAAAA en ik ben er trots op

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 17:04

Cadish schreef:

- Het lieve soort pennymeisjes, die niets verkeerds doen, maar gewoon helemaal wild zijn van paarden
- Het irritante soort pennymeisjes, dat lief wordt omdat ze luisteren als ze je iets uitlegt, en dat ook opvolgen
- Het hardnekkige irritante soort, dat gewoon stronteigenwijs is en niet wil luisteren, zich overal mee bemoeit, en met een attitude waar je 'u' tegen zegt van hier tot honolulu door de stal paradeert.

Helaas hebben we hier van die laatste soort erg veel , vooral op de vorige manege waar ik reed, de kleintjes. Sommigen zijn best lief, maar sommigen menen hun wilde pennydromen te moeten achtervolgen en in hooibalen te gaan klimmen, of je onwijs afsnijden in de les en dan roepen dat jíj niet kan rijden

[edit] Typo

Je vergeet de meisjes die alles verzinnen.
Hoe vaak is er wel iemand op bokt die die en die paarden heeft terwijl het gewoon foto's van internet zijn. En natuurlijk gered van de slacht o.d.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 18:20

Faniek schreef:
Cadish schreef:

[edit] Typo

Je vergeet de meisjes die alles verzinnen.
Hoe vaak is er wel iemand op bokt die die en die paarden heeft terwijl het gewoon foto's van internet zijn. En natuurlijk gered van de slacht o.d.

Maar is het nou echt zo erg dat er af en toe wat fictie op Bokt komt? Dat houdt ons nog een beetje alert!
Als het alleen maar een verhaal is, ach.... Ik verzon vroeger ook de mooiste verhalen, en er trapten soms nog mensen in ook... Maar ik deed er niemand kwaad mee.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 09:05

Citaat:
Maar is het nou echt zo erg dat er af en toe wat fictie op Bokt komt? Dat houdt ons nog een beetje alert!

Nou, zo erg is dat wel....Deze topic
Gewonnen in de Z2!!!!:P Met mn pony...Miss wel laatste x
van martinero
werd in eerste instantie niet als de waarheid gezien.....
Best l*llig voor iemand die net op bokt komt en gelijk de vuurdoop krijgt.....

Nog erger dat ze een goeie amazone is - die kunnen we wel gebruiken toch?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 09:20

Ik vind Penny's om het zo maar even te noemen, geweldig!

Hoe enthousiast die zijn en hoe ze alles leuk kunnen vinden wat maar met paarden te maken heeft. Ik vind het heerlijk om een Peeny bezig te zien. Tenslotte was ik zelf vroeger ook zo.

Aline4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 11:57

Ik ben ook dol op penny's m/v.
Jawel, ik heb de hele afgelopen winter 2 poetsjongetjes gehad van 8 en 11 jaar oud. Zooooo schattig zoals die met de ponies om gingen, echt goed gewoon.
Er rijdt nu een echt pennymeisje op 1 van mijn ponies, die hebben ze van mij geleased. Aandoenlijk gewoon.

Niet geloofd worden is idd erg. Mijn zusje woont aan de andere kant van NL waardoor ze alleen in het weekend kan rijden op ons rijpaard. Een heel aantal jaren vond ze dat ze niet goed genoeg kon rijden en dat ze dus ons paard stoorde. Daarom nam ze wat lessen bij een manege. Daar heeft men ook niet geloofd dat ze een eigen paard heeft. Leuk is dat niet nee. En dan moet je dus weten dat ze een volwassen vrouw is. Heej, misschien ligt het wel aan manege's.

Ik vind de penny lezen nog steeds leuk (als ik er een tegen kom), Donald Duckjes ook trouwens en ik ben nu 33

Ik ben er altijd vanuit gegaan dat met een hoog pennygehalte bedoeld werd dat het topic kinderachtig is of dat er kinderachtig gereageerd wordt op een serieus onderwerp.
Een kinderachtig topic is natuurlijk prima als de ts een kind is maar ik kan me voorstellen dat het irritant is als er kinderachtig op je serieuze vraag gereageerd wordt want daar heb je niets aan.
En idd meteen bléren dat een zweep per definitie zielig is is ook bijzonder irritant.

Juco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 12:01

Toen mijn vriend (28) begon met rijden heb ik hem verplicht penny's laten lezen, als vakliteratuur zeg maar.........

Zat hij met een onderlinge wedstrijd in het gras een penny te lezen. Een hele bups pennymeisjes om hem heen.

(1 moeder had alle kindjes wijs gemaakt dat ik het eerste pennylid ooit was........)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 13:00

Kinderen waar je een keer aardig tegen doet en die vervolgens steeds achter je kont aan blijven plakken vind ik echt vervelend.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 13:03

Ja ben ik met je eens maar zijn diekinderen standaard penny's dan? Als ik over een penny meisje praat. Zie ik een meisje, dat helemaal weg van paarden is en alles met ze wil doen. En ook alles leuk vind zelfs het uitmesten (daar heb ik er 1 van rond lopen)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 13:04

Nee, hoeven geen penny's te zijn. Maar moest het even kwijt

Penny's vind ik kinderen die doen of de hele manege van hun is en ze alles weten en zich overal mee bemoeien.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 14:01

Soms vind ik het stom, want toen ik een x samen met mn vriendin in het bos reed, kwam er echt een heel klein schattig meisje die vroeg: mag ik die paardjes aaien? waarop mn vriendin heel chagrijnig zei: NEE en ik heel lief: ja hoor.

nou waarom zou zoon onschuldig lief meisje nou niet je pony moge aaien? als ik dat vroeger mocht, was ik ook superblij de rest van de dag en ging ik aan ieder1 vertellen dat ik ZOOON groot paard had geaaid

maar je hebt ook andere penny's, zoals mn andere vriendin meemaakte. Ze vraagt iemand om haar PAARD te verzorgen, en dan komen dr allemaal pennymeisjes van 10 jaar die dat heel leuk lijken. ja fijn maar dat zoekt mn vriendin niet. dus nu zet ze in de ad: liever geen reacties van pennymeisjes
en dan krijgt ze een mail van een pennymeisje: jaaaaaaa waar slaat dat op dat een pennymeisje niet mag reageren? als zij nou goed kan rijden blablabla. ik lees zelf de penny en vind het hartstikke leuk

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 14:17

ik vind uitmesten nu nog steeds niet erg.. en 2 jaartje geleden deed ik het bij mensen ( voor de lol) omdat ik hun wilde helpen en dat ik dan ook hun paard mocht poetsen zo'n penny meisje was/ ben ik ..
maar ik mocht ook hun paard poetsen als ik niet de stal uitmesten.. en toch had ik het er voor over om elke dag 5 kilometer te fietsen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 14:39

Anouar mogen ze altijd wel aaien als ze dat vragen. Hij vind dat altijd prachtig als hij aandacht krijgt Dus waarom niet.

Aline4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 14:52

Volgens mij betekent het feit dat ik regelmatig op bokt zit al dat ik een (overjarig) pennymeisje ben

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 15:01

Ik denk dat ik ook wel een penny ben geweest maar dan wel de lieve penny die wat wilde leren.
Ik kon uren naar het paard van de menegehouder kijken want die was wel zooooooooooooooo hoog.
Nu blijkt ie maar 1.60 te zijn maar toen was ik er zwaar van overtuigd dat ie minimaal 2.5 meter moest zijn.
Ik ben nu penny af maar draai er mn hand niet voor om om mn paardje met een paar strikken te besluipen en aan te vallen.
Of der helemaal in het roze of paars te steken en ja ik heb het lef om ook nog de straat op te gaan met het beestje nadat ik haar zo heb toegetakeld

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 16:41

superwoman schreef:

Nou, zo erg is dat wel....Deze topic

Gewonnen in de Z2!!!!:P Met mn pony...Miss wel laatste x

van martinero
werd in eerste instantie niet als de waarheid gezien.....
Best l*llig voor iemand die net op bokt komt en gelijk de vuurdoop krijgt.....

Dat is ook triest! Maar haar verhaal was voor de sceptische mensen onder ons toch wel te verifiëren geweest VOORDAT ze haar gelijk de vuurdoop gaven, want zoveel pony's zijn niet triple Z. Voordat je (ik bedoel mensen in het algemeen, niet jij persoonlijk) iemand voor leugenaar uitmaakt, moet je het wel kunnen onderbouwen! Maar in haar geval hebben mensen gewoon veel te voorbarig geoordeeld.

En als er nou iets geplaatst wordt wat niet waar is, kan je er ook voor kiezen om zo'n topic te laten voor wat het is. Als zo'n meiske er nou niemand mee kwaad doet....
Ik vind het ander verhaal als ze dingen schrijven over mensen die niet waar zijn, en ze zwart maken, maar is het een verzonnen verhaaltje over "hun"pony die zooooo knap is en zooo mooi, die Polly heet en van de slager is gered, dan heb IK daar geen probleem mee hoor!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 17:38

ik ben nu 13 en lees nog steeds de penny vanaf ik net kon lezen tot nu. !! elke maand krijg ik nog braaf de penny EN JA WAT
ik be ook een penny geweest dat is iedereen wel.. ik lop nog steed om de dag me borstel schoon te maken en me paard voor niks (vzpaarD) helemaal op te tutten en alles maargoed ik zou ook zeggen net als de Ts GO PENNY's

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 17:48

Niks mis met penny's Vaak zijn ze zelfs hartstikke schattig Ik vond het tenminste altijd erg leuk om te helpen in de lessen waar die kids in meereden Waar ik wel ''problemen'' (ze irriteren me eerder) mee heb zijn het arrogante soort. Die alles beter weten, die alles zielig vinden, overal commentaar op hebben etc. Maar goed, die negeer ik gewoon. Als ze vragen stellen zal ik daar rustig en geduldig antwoord op geven, maar ik zal ze niet opzoeken

Ach ja, we zijn vroeger allemaal penny geweest

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 17:49

ik maak me ook schuldig aan peny gedrag(A)mijn knollie wrd altijd gepoetst tot ze glom als een eikeltje,hoefje's lakken,leuke kleurtje's om de bene en onder het zadel en maar troetelen.ik heb niks tegen penny's kan me alleen wel ergeren als ik heel duidelijk aangeef niet voeren of niet in de buurt komen paard houd niet van kinderen dat ik dan een wijs antwd krijg of ze het gewoon wel doen

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 17:54

eigenlijk ook wle fijn een penny.. die poetst je paard tot hij/zij supeeerrrr de luxxxeeee blinkt.. +o

XxJodyxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 18:02

Ik vind dat er meestal wel te vaak en te snel met penny wordt gesproken.
Ook snap ik het verband tussen "de penny" en "penny" niet echt het lijkt net of het slecht is en erg is om de penny te lezen ik heb ze ook nog alledrie En posters hangen er ook van in mijn kamer

Als ik eent opic zie van iemand die in zijn kamer Posters heb hangen van de penny zit er bijna altijd wel een achter Posters zijn posters toch?

Ook zoals ik al eerder zij het wordt gewoon te snel gebruikt als iemand ergens niet mee eens is Wordt de andere Penny..?
Of als jij je tekst in een andere kleur schrijft weer penny Ik vind het juist vrolijk en Fleurig

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:43

ag ik ben nog steeds verzot op paarden..mijn pony is dan ook nog steeds vaak de dupe van de leuke bezigheidjes..zoals vlechtjes maken knuffele uren lang poetsen tot dathij glimt etc...
de penny lees ik ook nog wekelijks niks mis mee toch? ik bedoel mag wel 19 weze maar vind t heerlijk om met paarden om te gaan en er nog steeds over te leren..ik bedoel er is altijd wel iets wat je leert bij je paard of op de manege...
mijn kamer hangt nog steeds bom vol met paarden posters al 6 jaar..geen zin om ze weg te halen..
en vroeger als penny zijnde moest ik altijd alle lessen kijken ..ook om ervan te leren en om gewoon te kijken wie er af vielen.
paardjes knuffele en ga zo maar door..
en volgens mij is iedreen nog wel eens penny..
maar waar ik mij dan wel aan erger zijn de penny's die denken alles beter te weten dan jou..
vorige keer ook rij zelf aan 10 jaar..en ik reed die dag met sporen op me wedstrijd.../
komt er zo een uk aan van een jaar of 7 zegt ze ja sporen zijn zielig doe ze eens even af ja je doet je paard pijn...
maja ik uitleggen hoe en wat en later was het toch wel zo van ja je heb toch wel gelijk,..
voor de rest heb ik zoiets van go penny's tis toch heerlijk om te zien hoe die kindjes graag alles willen weten en leren over paarden en hoe ze knuffele etc..vind dat altijd schattig om te zien hoor