Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

En wat doen ze daaraan... niks.
En dan wachten ze je op aan het einde van het bospad.. Nandoman schreef:Als ik het goed begrijp moet ik dus oppassen voor groene mannetjes in groene autootjes![]()
Ik ga maar niet de hei op, dan val je te veel op (vooral met mijn schimmel). Tussen de bossen en goed tempo erin houden, dan kunnen ze je nooit te pakken krijgen!
Wordt lekker spannend, hahaha!

Anouar15 schreef:Nandoman schreef:Als ik het goed begrijp moet ik dus oppassen voor groene mannetjes in groene autootjes![]()
Ik ga maar niet de hei op, dan val je te veel op (vooral met mijn schimmel). Tussen de bossen en goed tempo erin houden, dan kunnen ze je nooit te pakken krijgen!
Wordt lekker spannend, hahaha!
Ik rij zonder boskaart liever op de hei. Dan zie je ze aankomen
In die 3 jaar dat ik zonder kaart heb gereden ben ik 1 keer aangehouden.
Als ze je aanhouden zeg je toch gewoon dat je hier nooit komt en dat je de bordjes wel hebt gelezen, maar dat je dacht dat ze met vergunning een ruiterbewijs bedoelen.
mhartog schreef:
ja, en dan maak je een pirouette en schuur je vol gas weg! Ik zou ook een Zorro-pakkie aantrekken met een cape...Leve het recht op gratis buitenrijden!!!
Maar dat kan alleen als ik geen laarzen aan heb.