Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ShannaY schreef:Poeh, nou we hebben een Grand Vitara Cabrio, uit 2002, nieuw model dus. We hebben andere banden onder de auto, bredere (maat zou ik even op moeten zoeken als ik thuis ben) Ze zijn direct eronder gegaan toen we de jeep kochten met andere velgen (ook bredere dus) de banden zijn nog zo goed als nieuw, je ziet zelfs nog de kleine rode/groene draadjes lopen van nieuwheid. Maar ik hoor eigenlijk van alle kanten nu al dus dat winterbanden voor een terreinwagen niet nodig zijn. Dan is het inderdaad zonde van het geld.
Sugarmiss schreef:

Lunas schreef:Hoe dat in NL is weet ik niet, wel dat je banden niet buiten je spatborden uit mogen komen.Verder moet je opletten dat je een bandtype kiest waarmee je door de keuring mag! Met fullterrein-banden wordt je autootje niet gekeurd (hier in België toch).
Dealer schreef:De tegenwoordige 4x4's (die hele mooie, dure) voelen de grip op de vier wielen en verdelen de tractie automatisch over de voor en achterassen.
) over de zeiknatte spekgladde kleigrond gereden met een dikke trailer erachter en dat ging héél best, je voelde m zelf zoeken, het slingerde wel een beetje, maar gemiddeld ging het rechtuit en vooruit
Sugarmiss schreef:Veel te mooi om door ruw terrein te crossen