Je hebt vaker je ups and downs gehad toch? En jij niet alleen hoor.
Ik ga verder mee met het antwoord Karin
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sily schreef:Ze staat lekker dag en nacht in het land?
Lekker laten staan dan![]()
Ik heb ook een dip gehad, rijden trok me niet meer zo, knuffelen enzo nog wel, maar voelde me verplicht te rijden, daar heb je toch een pony voor?
Vriendin van me zei toen tegen me dat het je hobby is en dat een hobby vooral leuk moet zijn.
Je bent helemaal niets verplicht, behalve goed zijn voor je diertje maar rijden is niet per definitie het beste, als je het zelf al niet leuk vind zal je pony er ook niet vrolijker van worden.
Dus maak jezelf niet gek, voel je niet schuldig, ze staat lekker buiten, leidt nu een realxed leventje, ideaal zou zijn als er nog andere paardjes bij stonden om haar te vermaken en eigenlijk is dat allemaal toch zo slecht nog niet?
Zo kan je langzaam toewerken naar opnieuw helemaal blij en fanatiek worden of misschien met de tijd nog verkopen.

. Ik denk ook niet dat jij daar over te beslissen hebt maar Bert de uiteindelijke eigenaar was toch? Wees maar niet bang dat ze nu daar dood staat te gaan in het weiland hoor
.