Verkopen? Wat anders? ;(

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Re: Verkopen? Wat anders? ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 20:37

je was zo blij toen ze van jou werd,
Je hebt vaker je ups and downs gehad toch? En jij niet alleen hoor.

Ik ga verder mee met het antwoord Karin

Mirakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 18:42

Sily schreef:
Ze staat lekker dag en nacht in het land?
Lekker laten staan dan

Ik heb ook een dip gehad, rijden trok me niet meer zo, knuffelen enzo nog wel, maar voelde me verplicht te rijden, daar heb je toch een pony voor?
Vriendin van me zei toen tegen me dat het je hobby is en dat een hobby vooral leuk moet zijn.
Je bent helemaal niets verplicht, behalve goed zijn voor je diertje maar rijden is niet per definitie het beste, als je het zelf al niet leuk vind zal je pony er ook niet vrolijker van worden.

Dus maak jezelf niet gek, voel je niet schuldig, ze staat lekker buiten, leidt nu een realxed leventje, ideaal zou zijn als er nog andere paardjes bij stonden om haar te vermaken en eigenlijk is dat allemaal toch zo slecht nog niet?

Zo kan je langzaam toewerken naar opnieuw helemaal blij en fanatiek worden of misschien met de tijd nog verkopen.

Zo Priscilla,je hebt Roos nog geen half jaar en je wilt haar nu alweer verkopen?Dit valt me erg van je tegen.Het is dus geen gebrek aan tijd maar gewoon geen zin.Wat mij betreft(wat ons betreft)valt me dit erg van je tegen.Je ebt met een dier te maken en niet met een telefoon die je zo maar even inwisselt.Erg jammer voor Roos,misscien had ik wel beter moeten weten en haar niet aan jou verkopen.Ik ben echt zwaar teleurgesteld in je.Ondanks alles succes ermee.(Dit heeft Carolien trouwens geschreven en niet!Kaya)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 20:33

ik heb afventoe ook geen zin om te rijden.Dan ga ik meestal vrijheids dresuur met hem doen of met hem lopen.Ik heb nog nooit (even afkloppen) een periode gehad dat ik echt geen zin had (heb me paardje net 4 maanden)

Maar mijn voordeel is dat ik me moeder hebt.Die hem 2x in de week rijdt en smaandags is hij vrij. Meestal rij hij op de dinsdag 2x. 1x door me moeder en 1x door mij.Maar al sik een keer geen zin heb dinsdag of vrijdags heeft hij nog zijn beweging gehad.

Maar ik zou idd even goed over nadenken of je hem wel wilt verkopen.

ik zou het niet kunnen er komen heus wel goede tijden

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 21:11

Ten eerste ga ik met Karin mee,
ga bij jezelf na waarom je geen zin meer hebt,ben je bang voor je paard?
gaat het rijden neit goed?
vind je het saai??

ik heb ook wel eens geen zin om te rijden,
nou en dan rijdt ik gewoon niet
het is een hobby,en die dure hobby moet wel leuk blijven,
verder vinden paarden het meestal neit erg als ze een dag of week ofzo niks doen hoor,
als ze maar wel netjes op tijd hun natje en droogje krijgen natuurlijk!!

dus mij tip,
probeer eerst bij jezelf ten rade gaan waarom,daarna pas besluiten!!
succes!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 21:51

Mirakel waarom quote je mijn stukje?
Ik verkoop niks hoor

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 21:55

Heb je je paard echt nog maar zo kort??
Dan vind ik het helemaal vreemd,
heb je je misschien verkeken op hoeveel werk het was,een eigen paard hebben??

Ik had verwacht dat je al heel lang een eigen paard had,dan kan je nog wel eens geen zin hebben,
maar zeker de eerste tijd met je eigen paard,dan wil iedereen het liefste rijden want dan is alles nog zo leuk en nieuw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 20:00

ik heb haar zelf idd nog niet zo lang nee maar ik rijd haar al wel langer!

Carolien; Ik begrijp je wel een beetje maar vind dit toch een beetje raar dat je dit via hier doet en niet persoonlijk, maargoed . Ik denk ook niet dat jij daar over te beslissen hebt maar Bert de uiteindelijke eigenaar was toch? Wees maar niet bang dat ze nu daar dood staat te gaan in het weiland hoor .