Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sherif schreef:een echt paarden mens ben je wanneer je samen wil werken en kan en wil communiceren met je paard...het willen opbouwen van wederzijdse respect! Dat je bv kan genieten van het samen zijn met je viervoeter en het genieten van een simpele poetsbuurt! Je hem niet in posities dwingt die hij/zij niet prettig vind alleen omdat baasjes wil wet is!
er lopen bv zoveel mensen rond die puur paarden hebben en houden voor eigen status..het willen winnen van wedstrijden ten koste van het dier en willen vermenigvuldigen van de paarden puur voor de verkoop (kijk naar de handelaren bv (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk) dus eigenlijk de gedachtegang hebben: mijn wil is wet!!
Kort gezegd: wil je niet samenwerken met je paard en niet eens een poging ondernemen dan ben je in mijn eigen dus gewoon iemand die een paard houdt maar er niet echt van houdt..dus geen echte paardenmens!
renes schreef:inderdaad, Cassidy, die feeling, dat is wat ik bedoel! Feeling, daar gaat het om.
LDRD schreef:De aanleiding zal ik jullie besparen, maar wie van jullie vindt zichzelf paardenmens in plaats van mens met paard(en) en waarom?![]()
Degene die mijn veulen kwam schetsen en chippen liet zichzelf op dit onderwerp helemaal leeglopen en zijn mening ken ik dus inmiddels.![]()
Ben heel benieuwd hoe jullie jezelf zien?