Als je ze heel kort knipt gaan ze natuurlijk ook wel rechtop staan
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

vind 't lekker fris staan 

.. k wou z'n manen sparen maar toch alles moet eraf 

Lisa_Melody schreef:Ik vind het helemaal niet mooi, maargoed ik ben ook meer van de lange manen...
Ik heb vroeger ooit in een woedeaanval de lange manen van mn pony ook helemaal kort geknipt en toen ging het ook rechtop staan
Maar ze heeft ook wel behoorlijk stugge manen dus dat gebeurt al heel snel bij haar... Nu zijn ze gelukkig weer lang
Heel mooi Rianne
OemmiejO schreef:helemaal afscheren..
arinda schreef:naah swel mooi toch?
vind persoonlijk welgrappiig eigenlijk

Net zoals een fjord met zomerexceem.
Elisa2 schreef:Ik moet die manen kunnen vlechten,dus ik denk dat als ik ze snijd dat dat niet meer kan..
shemar schreef:Haha, grappig eigenlijk, ik ben namelijk de manen van m'n fjordenhengstje lang aan het laten groeien die zijn nog nooit geknipt![]()
Heb wel van de week weer de schaar in de manen van z'n moeder gezet, bij haar staan korte manen mooier.

Sen schreef:Niet knippen, scheren of trekken. Mijn ervaring is dat je met snijden echt het mooiste resultaat krijgt! Ik leen een mesje van de kapper (ja de mensen kapper) en daarmee plukje voor plukje snijden. Vergt wel behoorlijk oefenen moet ik erbij zeggen, maar het werkt wel!
?
anders heb je een nog grooter probleem hihihi