Ik heb als product bedacht een
paardentandenborstel, dit product wordt echt op de markt gebracht. Ik heb contact gehad met verschillende paardentandartsen en dierenartsen, en ze zijn er vrijwel positief over.
De paardentandenborstel bestaat uit:
* een borsteltje om vuil weg te poetsen voordat dit gaat rotten
* een vijl om korte haakjes weg te vijlen
* een mesje om tandsteen te verwijderen
Dit is geen huiswerk, maar gewoon een enquete en te bekijken wat de consument wil;
Zie je wat in dit product ? (zal er vraag naar zijn)0 Ja <--- Ja zeker wel

Ik was er zelfs naar op zoek!
0 Nee
0 Misschien
Kijk jij om naar het gebit van je (verzorg)paard ?0 halfjaarlijks bezoek aan tandarts
0 jaarlijks bezoek aan tandarts Laatst m'n eerste controle laten doen!
0 nee
0 anders nl. ...............
Wat zou jij voor de paardentandenborstel uit willen geven (wat heb je ervoor over) ?0 5 tot 10 euro
0 10 tot 15 euro Dat zou wel een mooie prijs zijn

0 15 tot 20 euro
0 20 tot 25 euro
0 25 tot 30 euro
0 30 tot 50 euro
Hoevaak zou je het gebruiken ?0 dagelijks
0 wekelijks Ik weet niet hoe vaak het nodig is? Ik denk om de dag?
0 2 wekelijks
0 maandelijks
0 jaarlijks
Zou je hem zelf kopen ?0 Ja Ja hoor, op stal poetsen we nu wel eens voor de grap

0 Nee
Zou het een bepaalde vorm moeten hebben ?...........................................(open vraag)
Nou, ik denk het wel iig. Je hebt bij de Paardendrogist ook een tandenborstel voor honden, die is ook apart gevormd (zij hebben natuurlijk ook wel hele andere tanden, maar toch..)
Heb je nog suggesties ? dan hoor ik het graag!...........................................(open vraag)
Meer info als ze op de markt zijn

Bij voorkeur dit rijtje kopieren en antwoorden geven.. Heel erg bedankt, je helpt mij hier heel erg mee!