Wie weet een leuk adres voor groep paarden en ruiters?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Inge

Re: Wie weet een leuk adres voor groep paarden en ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 09:41

Oberek schreef:
Ik ben 2 weken geleden in Leersum op het Leersumse Veld geweest.
www.leersumseveld.nl
Hier hebben ze 12 stallen en weidegang. Het bos is echt super, ik heb 2 ritten van ruim 3 uur gemaakt, allebei naar andere delen van het bos. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. De accomodatie is prima, met 4 slaapkamers voor 12 personen per kamer geloof ik, dus ruimte zat.

Deze had ik gemaild leek me ook wel wat, vooral omdat het heel erg centraal ligt..
maar ik heb nog geen reactie op mijn mail gehad

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 09:49

esther26 schreef:
misschien is de woeste hoeve in Ede iets. Ligt midden in de bossen.

Heb je misschien iets meer info hierover..want dit is ook best wel centraal dus wie weet

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 11:03

Je bent goed bezig, Inge

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 18:25

Citaat:
Wees maar niet bang wij gaan in het voorjaar . Ziet er trouwens erg gezellig uit op de foto's

Ja, gezellig was het zeker!

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:32

oke hier een aantal sites van waar wij zijn geweest.
ze zijn allemaal goed bevallen eigenlijk.

de merelhof in Drenthe.
Het huis was super! echt onwijs mooi, land goed afgezet en nette boxen en in 5 min midden in het bos. super de luxe accomodatie! zowel bos als hei en een leuke bospup waar je uit kan spannen.
http://www.demerelhof.nl/index3.html

de krimhoeve op de veluwe.
leuke appartementjes met mooie stallen. in 10 min in het bos waar het goed is uitgezet. vooral bos. in overleg met de eigenaar incl ontbijt, diner.
http://www.krimhoeve.nl/

de woodyranch vond ik in vergelijking met de rest wat minder. land is ver lopen en minder afgezet dan de rest.ook deze ligt op de veluwe
http://home.hetnet.nl/~einderweg3/

henriette hoeve ben ik 2 x geweest, echt een super accomodatie! leuke uitrijmogenlijkheden met voornamenlijk bos.
http://www.henriettehoeve.nl/

berghoeve is ook toegankelijk voor mindervaliden waar je wel om moet kunnen lachen. de bedden zijn ook voor mindervaliden etc. uitrijden is weer super met bos en hei. is trouwens op de sallandse heuvelrug. in overleg met de eigenaar huren van paarden mogenlijk.
http://www.berghoeve.com/

heesemanshoeve gaan we met hemelvaart heen. ik weet nog niet hoe het er is, volgens papa mooi. ligt in Noord-Brabant bij de kampina volgens mij. dat is dan ook bos en hei.
http://www.heesemanshoeve.nl

caitwickerzand op de veluwe. accomodatie vond ik wat minder, met slaapzalen en snurkende mensen en douchen die maar op bepaalde tijden warm zijn. het is daar de achter poort uit en je zit op de mooiste paden. is al weer een paar jaar terug dat ik daar geweest ben dus misschien is er het in en het ander veranderd.
http://www.caitwickerzand.nl/

ik zal papa nog eens vragen naar meer adressen...

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 07:57

laura2span schreef:
ik zal papa nog eens vragen naar meer adressen...

Die vader van jouw verdient een pluim ! Super al die adressen.

Enne jij ook bedankt

the Woody Ranch zij we al geweest en wij vonden die omheining met prikkeldraad niet zo een prettig idee.

Shasadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 08:53

Wij gaan ieder jaar met ongeveer 20 personen naar de Henriëtte Hoeve in Wolfheeze. Echt een aanrader...Zoals al eerder in dit topic genoemd moet je even bellen of ze nog meer boxen beschikbaar hebben, maar weidegang is er zeker genoeg...

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:13

PolitieTed schreef:
De kamp in Kootwijk voldoet aan al je eisen. Wij zijn er jarenlang geweest. Veel stallen, een weiland en kamphuis voor 20 personen. Als je het terrein afrijdt zit je gelijk in het bos en in de omgeving heb je bos, heide en een zandvlakte. Is zeker een aanrader!!

Volgens mij is "de Kamp" er niet meer.
De familie Gerritsen runde dit bedrijf jaren lang.
Ik was bevriend met hun dochter Esmeralda dus wij zijn er ook een aantal keren geweest.
Maar de familie is verhuisd naar Almere en nu is het in handen van een ander en geloof ik een trainingsstal of zo.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:43

hey wijffie, ga je lekker een weekendje weg?
Wij gaan het weekend van 14-16 oktober naar camping boszicht, dus daar kan ik verslag over uit brengen voor je!
Verder weet ik een hele perfecte stal in Kootwijkerbroek voor je, daar gingen we altijd met de ponyclub naar toe (starrenburg).
Maar hoe het heet daar????
misschien weet iemand op bokt het?
Het is een grote stal met binnenbak en land er om heen.
Boven de stallen zijn een grote eetzaal en meerdere grote slaapkamers, toiletten, douchen, echt alles!
En je hoeft de weg niet over om het bos in te gaan.
Het is echt de perfecte plek om heen te gaan!
Enigste nadeel is dat je wel zelf alles mee moet nemen en dus ook koken (kan erg gezellig zijn!)
Het is overigens vlakbij "onder de kastanje".

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 10:12

Boszicht ben ik ook geweest. Persoonlijk veel leuker als de woodyranch. Vandaar uit kan je makkelijk naar de posbank, onwijs mooi!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 11:49

Fresco, jij bedoelt waarschijnlijk Cobo. Cobo is niet meer in gebruik als kampaccommodatie heb ik me laten vertellen.

Of De Kamp niet meer in gebruik is als accommodatie weet ik niet. Volgens mij zijn er dit jaar nog wel kampen georganiseerd.
Iemand van Bokt staat of woont hier met haar paard. Ik kan alleen niet meer op de naam komen. Ik denk nog even verder

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 12:07

Sjoe schreef:
PolitieTed schreef:
De kamp in Kootwijk voldoet aan al je eisen. Wij zijn er jarenlang geweest. Veel stallen, een weiland en kamphuis voor 20 personen. Als je het terrein afrijdt zit je gelijk in het bos en in de omgeving heb je bos, heide en een zandvlakte. Is zeker een aanrader!!

Volgens mij is "de Kamp" er niet meer.
De familie Gerritsen runde dit bedrijf jaren lang.
Ik was bevriend met hun dochter Esmeralda dus wij zijn er ook een aantal keren geweest.
Maar de familie is verhuisd naar Almere en nu is het in handen van een ander en geloof ik een trainingsstal of zo.

Dat lijkt me heel sterk, want wij zouden er eigenlijk in de herfstvakantie heen gaan. Het is inderdaad een paar jaar terug overgenomen door een ander, maar je kunt er nog gewoon heen hoor.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 12:08

He Le, ja ik ga van het voorjaar lekker (weer) een weekendje weg met Cookie en nog een hele kudde dravers . Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met Boszicht.

Tot nu toe is Boszicht trouwens favoriet bij de groep.

En iedereen bedankt hoor voor de reacties . Soms is bokt toch erg handig!

Wat betreft "de Kamp', ik heb van de VVV kootwijk gewoon hun adres door gekregen toen ik vroeg naar adressen. Ik neem dus aan dat het nog bestaat.

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 12:09

Fitzroy schreef:
Of De Kamp niet meer in gebruik is als accommodatie weet ik niet. Volgens mij zijn er dit jaar nog wel kampen georganiseerd.
Iemand van Bokt staat of woont hier met haar paard. Ik kan alleen niet meer op de naam komen. Ik denk nog even verder

Jij bedoelt denk ik [img=http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=21921url]elmiran[/url]. Zij staat daar met haar paard.