zand eten doen ze niet, ze laten de laatste sprietjes altijd liggen

het waait soms idd wel weg, maar ach dan gooi ik wel wat extra's neer
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Renske20 schreef:ik kieper alles op de grond
zand eten doen ze niet, ze laten de laatste sprietjes altijd liggen
het waait soms idd wel weg, maar ach dan gooi ik wel wat extra's neer

Nado schreef:Iowara, ben je zelf die ruif aan het maken of ben je bezig met aanschaffen ? Optie 1, hoe maak je het precies, heb je er een tekening voor ? Optie 2, waar ga je zoiets aanschaffen en in welke prijscategorie ?

Udo2001 schreef:In de bit heeft ook eens gestaan dat je een speciekuip kan vullen met hooi en daarover heen een hooinet doet binden. Of het werkt, weet niet maar in ieder geval wel een stuk goedkoper.
lowara schreef:Nado schreef:Iowara, ben je zelf die ruif aan het maken of ben je bezig met aanschaffen ? Optie 1, hoe maak je het precies, heb je er een tekening voor ? Optie 2, waar ga je zoiets aanschaffen en in welke prijscategorie ?
ik heb via bokt een advertentie gezet, en toen reageerde iemand die er zelf 1 had gemaakt maar er niets mee mee deed.
qua prijs was deze zeer goedkoop, slechts 50 euro, dus dat is wel de moeite waard. we konden er eerst ook 1 kopen voor 500 euro, dus doe mij deze dan maar
lowara schreef:Nado schreef:Iowara, ben je zelf die ruif aan het maken of ben je bezig met aanschaffen ? Optie 1, hoe maak je het precies, heb je er een tekening voor ? Optie 2, waar ga je zoiets aanschaffen en in welke prijscategorie ?
ik heb via bokt een advertentie gezet, en toen reageerde iemand die er zelf 1 had gemaakt maar er niets mee mee deed.
qua prijs was deze zeer goedkoop, slechts 50 euro, dus dat is wel de moeite waard. we konden er eerst ook 1 kopen voor 500 euro, dus doe mij deze dan maar
http://fs.alexautonet.nl/~lissy/ruif1.jpg[/img]

Brendageene schreef:wij hebben zo'n hele grote ruif, een ronde bak met spijlen eraan. Zie je ook veel bij koeien staan, denk 3 meter in doorsnede. Dus daar gaat het hooi in en met zn vieren passen ze er prima omheen
.Citaat:Die sloophonden van mij vreten zich dus in no time door dit mooie bouwwerkje heen
..........ze zijn nog steeds niet kapot en dat gaat al een jaar zo