Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Marah schreef:
Bontonderlegger show
Onderlegger gemaakt van fijne kwaliteit katoen. Aan de randen voorzien van bont. Voor als U van bont houdt maar Uw paard het niet direkt nodig heeft. Prima te wassen op 30 graden met een fijn wasmiddel zonder alkali bestanddelen.
Ideaal voor de mensen die het zo mooi vinden maar toch niet nodig hebben
Zelf rij ik wel met een bontje mijn pony is al wat ouder. Soms last van een vaste rug of wat pijntjes en dan is een bontje wel fijn
) en issie duur|? hebbe hebbe hebbe

Marah schreef:
Bontonderlegger show
Onderlegger gemaakt van fijne kwaliteit katoen. Aan de randen voorzien van bont. Voor als U van bont houdt maar Uw paard het niet direkt nodig heeft. Prima te wassen op 30 graden met een fijn wasmiddel zonder alkali bestanddelen.

Scheeld een klap geld die je weer aan andere dingen uit kunt geven. Piaffe schreef:Marah schreef:
Bontonderlegger show

en jij koopt dan maar van je geld nuttige dingen
ik ben nou eenmaal een nuttloze-gelduitgever
romyjimmy schreef:Ja idd... tjsa,.. misshcien geldverspilling, maar als wij ons gheld daaraan willen verspillen dan doen we dat toch?en jij koopt dan maar van je geld nuttige dingen
ik ben nou eenmaal een nuttloze-gelduitgever

ik vin um leuk
ik wilde eerst zo'n 'echte' kopen, maar nu ik deze reacties lees begin ik te twijfelen, wees blij dat ik iig denk aan mn paard's rug,.. kun je hier over velen op bokt niet zeggen.... romyjimmy schreef:ik ben verliefd op die christ pads... 90 euro
ook christ

Maflinger schreef:kalkade heeft ook super mooie bonten onderleggers en zijn nu bij ingridvanberlo.nl in de aanbieding, van 90 naar 60 euro
vriendin van me heeft hem gister besteld voor 64,50 incl verzenden