Is dit nu nodig?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Re: Is dit nu nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 07:43

Het is ook makkelijk als je een lange rit maakt en je wilt even stoppen, je hebt niet altijd een halster bij de hand, dus of een pen met touw of dit, zie er weinig dieronvriendelijk aan. Bij goed gebruik natuurlijk!

serena1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 08:09

Citaat:
Ik heb nog nooit handboeien kunnen kopen bij V&D. Ik geloof dat alleen getrainde mensen daarmee om mogen gaan.

Ik schrik echt een beetje van jullie reacties

Nee nog nooit gezien bij V&D dan moet je beter kijken.
Mooi roze ofzo!
Maar die zijn toch weer voor iets anders bedoeld.

Maar je schrikt liever denk ik, als er pas echt ongelukken gebeuren met een paard die wat heet is.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 08:26

Stel je hebt een paard met een beenblessure. Dit paard mag alleen rustig stappen, en zou dus eigenlijk op stal moeten blijven. Al zijn vriendjes gaan echter naar buiten. Daardoor breekt het paard zijn hele stal af. Slaan, draaien en schrapen maar met zijn geblesseerde been, omdat hij ook naar de wei wil. Op de rent hij echter jolig een paar keer het hele weiland door, wat funest is voor zijn blessure. En dan valt de divozagids op de mat en zie je die verschrikkelijk handige dingen, waarmee je paard rustig naar de wei kan, maar niet kan rondrennen. En wat zou jij dan doen?
Nee, vesgrikkeluk sielug hoor!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 12:01

Hmm, ik vind de reacties wel gewoon eigenlijk, en juist. Als ze nodig zijn, voor in mijn eravring op de vrachtwagen, vind ik ze echt fijn. Een beest wat de hele rit loopt te klauwen, omdat hij er zelf dus echt NIET mee ophoudt (moe of niet), dat is pas zielig. En dan ook nog een een paar ZZ-Z proeven moeten rijden.

Zo is alles, alles kun je verkeerd gebruiken, en dan is het natuurlijk zielig. Maar eigenlijk is het zo dat degenen die het verkeerd gebruikt 'erg' zijn, en niet het product. Als hij ergens niet voor bedoeld is en wordt daarvoor toch gebruikt, dan moet hij maar niet meer gemaakt worden?

Wij kunnen toch niks aan doen dat andere mensen het nodig vinden hun paarden hiermee vast te zetten en helemaal verrot te meppen (Wat ik dus echt NOOIT heb meegemaakt, jullie wel??) maar om ons daardoor 'te straffen' door te zeggen dat het echt niet nodig is? Als het dus wel nodig is dan?

Kijk als jij ze niet wil gebruiken, gebruik je ze toch niet? Maar om helemaal het product de grond in te trappen omdat er zielig, rotmensen rondlopen, die het verkeerd gebruiken, vind ik dus niet kloppend.