tentenverkoop AVS-Shop Vorselaar (België)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

miekedar

Re: tentenverkoop AVS-Shop Vorselaar (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-05 07:34

Volledig met Memuska eens. OOk ooit eens naar Hippo's gereden voelde me alleen maar in de maling genomen.
Ging voor rijbroek die in de folder stond (voor dochter) nam er een dagje verlof voor om als eerste daar te zijn. De broeken waren al uitverkocht om 12 u. als het kamp om 10 u. begon!! Dat noem ik misleidende reclame. Of is dit alleen in België zo, en in Nederland anders?

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 07:42

In nederland is dat ook zo.
Ik heb vorige keer een folder thuis gehad met (geen tentenkamp) met Br dekjes in alle maten en kleuren voor 15 euro. Dus ik naar de winkel gereden. Hadden ze nog 3 dekjes maat shetlander. Dat doe ik dus ook niet meer. Is verleidelijk die aanbiedingen. Maar je moet er dan voor de deur gaan liggen.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 08:01

Ik ben gisteren naar het tentenkamp van de AVS-shop geweest. Het viel mee vond ik. Er staat een grote tent voor de deur van de winkel, met allemaal afgeprijsde spullen, veel kleding, heel veel dekens, dekjes, enz.

Ik heb een heel mooi dekje van BR gekocht voor 12,50 EUR en een fleece trui voor 10 EUR.

En dan in de winkel, waar je 10% korting krijgt, nog een winterjas en een halster.

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 10:53

Ik ga strax eens langs met KimS
Op het lijstje:
Regenjas
Regendeken
Wolleke voor onder het zadel
bandages
dekjes

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 11:27

silvana schreef:
je moet ook rekenen wat je aan bezine verijdt en je voordeel hè.

Leaseauto he, dus gratis benzine.....

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 12:34

Ik heb een regendeken gekocht... In de winkel Overkomt me dus altijd hé, ik vind nooit iets in de tent en ga dan maar in de winkel kopen. Maar goed ze kan weer ff voort.

Moonlight20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:23

ik ben bij AVS geweest, ik woon maar enkele straten verder.
ik heb enkele rijbroeken gekocht een zweetdeken, halster, cap, handschoenen, dat is het zo wat.
weten jullie wanneer die actie van hippo's is? ik heb een folder aangekregen, maar ben hem kwijt gespeeld.
Inderdaad die kopstukken waren nt veel waard. Ik zou het ook nooit kopen voor mijn paard

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:39

Moonlight20 schreef:
ik ben bij AVS geweest, ik woon maar enkele straten verder.
ik heb enkele rijbroeken gekocht een zweetdeken, halster, cap, handschoenen, dat is het zo wat.
weten jullie wanneer die actie van hippo's is? ik heb een folder aangekregen, maar ben hem kwijt gespeeld.
Inderdaad die kopstukken waren nt veel waard. Ik zou het ook nooit kopen voor mijn paard

Ik geloof (maar ben niet zeker ;) ) van 6 tot 9 oktober.
Laatst bijgewerkt door Revanches op 23-07-09 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht na deze reactie verwijderd. Aangezien dit al een oud topic is. Gelieve niet meer in te reageren.