Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vonneke schreef:Als ze specifiek om bandages vragen, zullen dei 3 in 1 beschermers ook niet de bedoeling zijn...
Op deurne moet je nog steeds met minimaal 2 bandages rijden. voor of achter is eigen keuze
Ik moest in de 1e fase al vierkant in 't wit bandageren.

vonneke schreef:ik begin gewoon bovenaan, hoe ik draai geen idee, heb nooit op school geleerd dat je een bepaalde kant op moet draaien.
Kijk in de rol, houd ook makkelijker vast.
klein stukje van de kogel mee bandageren
Aangezien hij strijkt en dus bandages niet blijven zitten :S
Ik ken iemand die de opleiding ook gedaan heeft en uit balorigheid voor deze flauwekul eens met vier verschillend gekleurde bandages in de les verscheen
in de tijd dat kleur nog niet was voorgeschreven. Skitter schreef:[naam] schreef:ik begin gewoon bovenaan, hoe ik draai geen idee, heb nooit op school geleerd dat je een bepaalde kant op moet draaien.
Kijk in de rol, houd ook makkelijker vast.
klein stukje van de kogel mee bandageren
IK heb geleerd om eerst dus de onderlap omrollen, en die naar achteren 'sluiten' en dus ook de bandage naar achteren afrollen. Zo heb je geen kans op schuren..
crazycactus schreef:Hihihi... waarom zou je kiezen voor alleen achter...nou jaahh ... Moeten ze ook nog steeds zwart zijn of is de kleurtjesgekte ook daar toegeslagen (met bijpassend chabrakje)

Scum schreef:Ik heb er geen begrip voor, dat bandageren. Het is schadelijk voor de pezen, want die kunnen zo niet goed koelen en de temperatuur kan behoorlijk oplopen tijdens het rijden.
Gelukkig hoefde het tijdens de eerste fase niet.
Tessa40 schreef:Mee eens Scum! Eiwitten in een pees reageren als eieren die worden gekookt: het stolt en is dus niet meer soepel. Bandages zijn te slap om echt te beschermen tegen een klap en veeeel te warm, ook in de winter. Als het dan toch netjes moet zijn van die keurige witte halve peesbeschermers toch ook een idee? Dat ziet er ook verzorgd uit. Niet te strak doen, anders krijg je witte haren.
Citaat:Volgens mij koelen bandages zelfs beter dan andere bescherming! Of wil je beweren dat peesbeschermers luchtig zijn?

Scum schreef:Ik zie niet in hoe de warmte onder een bandage weg kan??