Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
felicity schreef:Ik heb niet de mogelijkheid om mijn paard 24 uur 365 dagen buiten te laten lopen. Hij staat daar naast vol op in het werk. En ik heb niet de mogelijkheid om hem 3 uur uit te stappen voor dat hij droog is.
Hoe kan ik dat dan het beste oplossen?
CooLLady schreef:Lieve mensen waarom een deken om als het paard van zichzelf al zn persoonlijk dekentje heeft=de vacht!Laat die vacht lekker dik worden en hij heeft zn eigen deken,door er een deken op de gooien krijgt tie het juist koud zou je niet denken he je gooit hiermee de haren plat die hij juist als afweer omhoog stuwd en de warmte mee vast houd in zn lichaam!En over de regen daar heeft de natuur zelf ook wat opgevonden =de vetlaag dan druipt de regen erzo van af of hij gaat rollen in het zand en daarmee blijft tie droog;de regen komt zo niet op zn huid!
En de mensen die onzin praten ow word me paard in de winter te nat rijd hem dan niet zo nat of stapp hem goed uit tot tie droog is vat ie geen kou,maarja daar moet je wel tijd voor maken he![]()
Dus mensen niet roskammen dat paard daarmee haal je die vetlaag dus weg:-(En laat dat paard lekker buiten lopen in plaats hem stalarrest te geven![]()
KIjk voor verdere info www.paardnatuurlijk.nl
Wel of geen deken?