Poetsboxendillema...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Re: Poetsboxendillema...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 13:32

Afgezien van het feit dat het misschien niet stoer is, is het echt een mooi functioneel opberg-ding. (box kan ik het niet noemen)
Wat maakt het nou uit hoe iemand anders tegen je aan kijkt. Het gaat er gewoon om hoe jij zelf met je verzorgpaard omgaat en als dit ook nog eens op de meest makkelijke manier kan, is dat mooi meegenomen.

Annemarietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 18:30

*Wilde al eerder antwoorden, maar Bokt lag er uit*
Tsja een fietstas, ik heb niet het idee dat daar veel in past eigenlijk? En bovendien moet het wel een beetje stevig zijn, omdat ik twee veulens heb die overal aan willen komen en met het been naar willen maaien.
Ik ben hevig aan het twijfelen tussen een rugzak, die poetsbox Nuovo (die misschien niet op m'n fiets past, maar waar de flessen wel in passen) en een poetsbox die ik gezien heb (waar geen flessen inpassen, maar wel als ik het spul in kleinere flessen giet, èn waar een paar vakjes opzitten waar ik m'n sleutels/telefoon enz schoon kan opbergen)...

skessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:32

De Welkoop had gister mooie poetsboxen waar flessen in kunnen staan. Indeling binnenin de box kon je zelf bepalen.
Mooi en stevig zagen ze er uit.
Geen idee wat betreft merk en prijs, ik had er zelf geen nodig.
Je kunt eens bij je in de buurt kijken.