wat betalen jullie voor een prive les?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Idioteque

Re: wat betalen jullie voor een prive les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:28

20 euro voor een uur priveles aan huis. Ik denk dat 20 euro een hele normale prijs is. Mijn vorgie instructrice vroeg ook 20 euro per uur en die daarvoor 15 euro.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:28

ik betaal 12 euro voor 45 minuutjes les ... en ik heb goeie les echt de manier zoals ik het wil ..

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:34

Uhmz, ik betaal nu voor een uur 28 euro en dan kom ik bij haar aan huis. maar meestal loopt het uit tot maximaal anderhalf uur. en ik heb ook weleens 35 euro betaald voor 45 minuten en eens 75 euro betaald voor een uur toen hadden we met 2 man les.

maarjah, de les van 30 euro heb ik van iemand die Z2 rijdt en een bedrijf heeft waarbij ze paarden voor anderen rijdt en inrijdt ed. ze heeft de PAVO cup ook al eens gewonnen.

de les van 35 euro heb ik in mijn eentje van iemand die ook internationaal rijdt, en zo'n zelfde bedrijf heeft als de bovenstaande.

en die les van 75 euro, die man was zelf Grand prix instructeur, had het natuurlijk zelf gereden en was ook een ex bondscoach van het dressuurteam van duitsland.