je moet toch plezier hebben met je pony?
behalve als je een kakker bent dan.
ik heb er zon hekel aan dat iedereen zegt dat je te groot bent.
als je op een mega groot paard rijd, is het dan wel goed?? nee dan kan je ook niet goed aansporen als je nauwelijks onder het zadle uitkomt.
ik ben 1.68 en ongeveer 48 kilo reed op de manege op een slanke pony van 140.
oke ik ben dara wel wat te groot voor maar nog geen reden dat iedereen dat gaat zeggen. die ppony kan me heus wel dragen en ik reed daar lekker op.
gaat het tegenwoordig met paardrijden alleen maar om hoe mooi het uitziet? net zon voorbeeld: ff zagen gaaat ie zogenaamd aan de teugel in de krul dus.
altijd hoor ik iedereen zeggen ben je niet te groot , die is te groot, bla bla.
ik zette hier eerst een pony die ik kon kopen, nou wat een leuke reacties kreeg ik toch ahum, van: ben je niet te groot? is ie niet te klein?
ik ga nu een pony waarschijnlijk kopen van 1.39, heel slank. nog niet op gereden, maar die pony is pas 3, dus word nog wat groter en een stuk breder. nu kom ik daar onderuit, maar ik weet nu al dat als ik die pony met mij erop hier neer zet alleen maar van die domme reacties krijg dat ik te groot ben.
zowat iedereen moet ook altijd de duurste spullen hebben. alleen maar kieffer en al. paardrijden worden zo echt een kaksport.