Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

En rij een pony van 1.52 die best smal is
Gaat prima, alleen voor het gezicht is een paard mooier. 
Bedankt 

... Ben ik te groot voor hem denken jullie? Ik zal binnekort wel foto's sturen..
OemmiejO schreef:Ik vind dat niemand hier te groot is voor zijn/ haar pony!! Iedereen is 1.65 en heeft een pony van 1.55... Ik ben 1.70m en heb een C- pony van 1.55... Ben ik te groot voor hem denken jullie? Ik zal binnekort wel foto's sturen..

) die ook nog eens wat steviger gebouwd is. Ikzelf ben 174 en het gaat prima! (laatst stond er op mijn wedstrijd protocol: erg leuke combinatie
). Mijn moeder rijd er ook wel eens op en die is 3 cm groter dan ik ben en dat ziet er ook nog leuk uit. Als mensen foto's van hen tweeen zien zeggen ze altijd: "Wat een leuk paard, ik dacht dat je zei dat je een pony hebt" (en daarom zeg ik nu altijd 'mijn paard"
) hebben er geen last van, en ik ook niet (en ik ben ook niet heel licht ofzo)
Wilke schreef:@ Anike, jouw pony toont erg groot, ik vind net een paard lijken maar dat komt omdat ie van die lange benen heeft!! Mooi beestje zeg!!

voor fotos moet je maar ff kijken in me profiel..
Aster_Lover schreef:OemmiejO schreef:Ik vind dat niemand hier te groot is voor zijn/ haar pony!! Iedereen is 1.65 en heeft een pony van 1.55... Ik ben 1.70m en heb een C- pony van 1.55... Ben ik te groot voor hem denken jullie? Ik zal binnekort wel foto's sturen..
Eh volgensmij zijn er geen c pony's van 1.55![]()
![]()
of ik moet het fout hebben (het is al laat)
ben ik te groot?