Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hij krijgt er een mooi hoofd door
(Kieffer)

_Anke_ schreef:Dit is mijn frontriem van Döbert.
Kostte 40 euro.

Lenneku schreef:Deze heb ik, ik heb hem alleen van iemand overgekocht op marktplaats dus ik weet niet waar je hem haalt (maar dan is hier toch mijn tip, kijk op marktplaats/bokt daar hebben ze soms ook hele leuke frontriemen in de aanbieding)
Alleen het kettinkje is gebroken, maargoed weer aan elkaar geplakt VValar schreef:Ik heb nu toch wel een nette frontriem met steentjes. Die van mij heeft geen merk, maar je kunt zo'n zelfde van BR kopen:
Zo ziet die er van mij uit:
Ik heb nu ook een frontriem besteld bij justwestern.nl:
Het is nr 2. Heb géén idee hoe hij op mijn paard gaat staan maar ik vond hem wel erg apart. Het kan twee kanten op; of oerlelijk of fantastisch
Verder heb ik nog een blokjes frontriem, 2 zwarte met gouden rand er door en een zwart met zilveren stipjes. Niet zo heel bijzonder hoor
VValar schreef:
van een vriendin gehad omdat ik haar pony had gedaan toen zij daarheen was!secricible schreef:DaphneL, wat heeft jou paard een geweldig koppie.

anydale schreef:DaphneL die frontriem heb ik ook, maar dan van Imperial Riding. Vind em ook super mooi Alleen het kettinkje is gebroken, maargoed weer aan elkaar geplakt
). Maar daar zie je gelukkig niets van.. 

Dit heeft zij ervan gemaakt! Probeer het eens! 

Let maar op de frontriem! O jaa ga eens naar www.mascharuitersport.nl