Kortom het heeft lang geduurt maar ik heb de juiste gevonden en ik hoop dat ze nog lang blijft.
goede afspraken maken is erg belangrijk, bij ons gaat dat nu bijna vanzelf.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik heb ook niet echt de mogelijkheid gehad om lessen te nemen met mijn bijrijdpaarden, had dat wel heel graag gewild.
mirgino schreef:bobbie1 schreef:Bedankt voor al jullie reacties. Het gaat om een draverruin,die net een half jaar onder het zadel is,en net het galopperen onder de knie krijgt enzo,daarom heb ik er ook wat meer moeite mee,omdat ie alles nu nog aan het leren is.Maar goed voor het paardje is het beter. Ik maak nu ook genoeg tijd voor hem,kom vaak 2 keer per dag.Maar ik trek het gewoon niet meer,en mijn honden willen ook aandacht.
juist met een draver zou ik het doen!
Gino was ook een uitgekoerste draver,en heeft toen hij van mijn vriendin was alles moeten leren.
en zij was maar al te blij dat ze een bijrijdster gevonden had die dat ook erg leuk vondt.
ze zijn samen aan de slag gegaan met hem en hij kon later ook een proefje lopen.
toen hij na 6,5 jaar van mij werdt is hij weer omgeschoold naar westernpaard,ik had toen een meisje wat western erg leuk vondt.
en zij sprong ermee,iets wat ik niet meer durfde!
dravers zijn wel vaak wat eenkennig,het moet dus wel klikken zowel als met jou als met je paard.
succes ermee!
Heb nog er aan gedacht om mijn instructrice haar te laten rijden, tot die een keer zei, kom eens met haar op de clubles gewoon mee hobbelen. Sindsdien rijd ik haar 5x per week zelf en blijkt het prima te gaan naast een fulltime baan van 40u per week en een eigen bedrijf. Het is gewoon een kwestie van plannen.