Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nikki_jimmy schreef:ik vind 't ook wel mooi om te zien, maar verder zou ik er zelf nooit aan beginnen!
Nikki_jimmy schreef:ik heb ook nooit beweerd dat anderen 't niet mochten doen alleen omdat ik 't zelf me paard niet zou aandoen, dat is ook weer heel wat anders marieketencate
Citaat:ik bedoel, als je wéét dat er vreselijke dingen kunt gebeuren, dan begin je er toch niet aan?
marieketencate schreef:Nikki_jimmy schreef:ik heb ook nooit beweerd dat anderen 't niet mochten doen alleen omdat ik 't zelf me paard niet zou aandoen, dat is ook weer heel wat anders marieketencateCitaat:ik bedoel, als je wéét dat er vreselijke dingen kunt gebeuren, dan begin je er toch niet aan?
Nou ja, je zegt wel min of meer dat je het afkeurt dat anderen dat risico wél nemen....
weet je, ik denk dat er veel excessen zijn in alle takken van sport. ik houd bijvoorbeeld ook niet van het geprik en getrek van sommige Anky-volgelingen, het barreren van topspringpaarden en het over de toeren jagen van endurancepaarden met de dood als gevolg. Het valt me echter op dat juist in de eventing-tak relatief 'natuurlijk' met paarden wordt omgegaan. Je gaat echt niet met een ongetraind of onbekend paard de cross in....of zoals Alice eens zei: "het paard is mijn levensverzekering"
miss_jumpy schreef:Ik kan maar 1 ding zeggen, ik sluit mij volledig bij Lielle aan!!
Elsemiekje schreef:miss_jumpy schreef:Ik kan maar 1 ding zeggen, ik sluit mij volledig bij Lielle aan!!
Vervolgens komt er een heel verhaal
Ik sluit me verder niet in de 'discussie' aan maar ben het met de voorstanders voor de sport eens. Gezien de argumente ze geven zijn die 20x sterker dan de mensen die vinden dat het gevaarlij kis.