vonneke schreef:als je toch eens al het geld van de wereld had he ....
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vonneke schreef:als je toch eens al het geld van de wereld had he ....
Jurga schreef:Maple Red is volgens mij uit winter 2003... Die is alleen overal lang blijven hangen. Ik heb dat dekje ondertussen al een flinke tijd.
. Mis het halster nog, de transportbeschermers, de laarzentas en de regendeken........wel in twee winkels het halster zien hangen maar alleen nog in pony en dat past niet
.Ziolette schreef:Jurga schreef:Maple Red is volgens mij uit winter 2003... Die is alleen overal lang blijven hangen. Ik heb dat dekje ondertussen al een flinke tijd.
Maple Red, dat is echt mijn kleurtje. Ik heb van de week nog een halstertouw gekocht in die kleur, probeer nog een setje compleet te krijgen, ben erg laat begonnen ik weet het. Mis het halster nog, de transportbeschermers, de laarzentas en de regendeken........wel in twee winkels het halster zien hangen maar alleen nog in pony en dat past niet
.
Heb er wel een springsetje van (dekje + peesjes), een dressuursetje (dekje + bandages) en een captas.
Ik wil nog steeds heel graag de Ultra Violet 
Steph__ schreef:Aaaaaah ik heb de foto gezien van de nieuwe kleuren, maar nu ben ik hem kwijt! Kan iemand hem in dit topic plaatsen aub.. ?
.