Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
russel schreef:Ik weet niet waarom je weg gaat, maar kan dat ook er mee te maken hebben? Eigenlijk is het coulance dat je maar een halve maand betaald, hij moet wel de stal helemaal schoonmaken voor de nieuwe bewoner. Ook die komt misschien halverwege de maand en gunt hij de coulance om een halve te betalen.
Gewoon niet moeilijk doen, lekker gezellig je tijd daar afmaken en betalen, je weet nooit of je hem in een andere context in de toekomst nog tegen komt. Er is nl altijd gezeik met stallen en klets heb je niet nodig. Lekker sportief zijn. Ken wel de verhalen als er problemen ontstaan en de eigenaar wil weg het paard er de dupe van wordt, in de vorm van, niet meer buiten zetten, niet of onvolledig voeren, slecht of niet uitmesten. Die spelletjes kun je niet tegenhouden, immers je gaat weg.
helaas denk aan je paard en hoe je starks lekker beter staat
myla schreef:Hou daarom altijd de eer aan jezelf. En probeer toch de maand vol te maken.
Waar ga je heen met je paard?
.
. Ik heb het geld trouwens niet terug gevraagd.fransje23 schreef:maccie schreef:bij ons op stal geld er ook een opzeg termijn van 1 maand..
Ik heb bijna 6 weken terug al opgezegd. Lijkt mij voldoende bij een opzegtermijn van een maand.
. Met de eigenaar van de vorige stal heb ik een compromis gesloten. Zo hebben we geen ruzie en lijden we beiden een beetje.