Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Balance: weet jij of er al toepassingen in nederland zijn?
Citaat:Als je hem zou willen bellen met de volgende vragen dan zou dat helemaal geweldig zijn:
wat zijn de verzendkosten (in mijn geval zou het om 3 st gaan, dus 1x set van 2 en 1 extra bak), hoe zit het met de garantie, wat is de levertijd.
astridh schreef:Hocus, jouw link werkt niet bij mij, ik krijg een irritante popup over mijn computertijd.
die Ifeed feeder lijkt me super overigens, wie wil er dealer worden in Nederland?
Citaat:Echter heeft ze dat vriendje vrij vlot na zijn uitvinding gedumpt
linie schreef:ik vind een voerautomaat een beetje voor luie mensen dat is mijn menign
linie schreef:ik vind een voerautomaat een beetje voor luie mensen dat is mijn menign
Lottew schreef:Haha ja das idd mijn gekke vader. Succes met je zoektocht astrid, en nee het is idd echt geen luiheid. Dachten maar meer mensen zo over het welzijn van hun paard ipv 2 x per dag er wat kilo's in te gooien en dan vreemd op kijken als ze koliek krijgen!
astridh schreef:linie schreef:ik vind een voerautomaat een beetje voor luie mensen dat is mijn menign
als je het hele topic gelezen had en je op de hoogte houdt van paardenwelzijn dan had je begrepen dat het niets met luiheid van de paardenhouder te maken heeft. Een paard is er bij gebaad om zijn (kracht) voer in hele kleine porties, verdeeld over de dag te krijgen. En dan bedoel ik minimaal 8x per dag, liefst in meer keer. Een paardenmaag is er niet op ingesteld om 2 of 3x per dag 1 kg -of meer- krachtvoer in enen te verwerken. 8x per dag voeren is voor de meeste mensen niet weggelegd, dat is namelijk om de 2 a 2.5 uur. Jij hoeft misschien niet naar school, werk of anderszins buiten de deur te zijn zodat je dat zelf kan doen. Maar voor de meeste mensen is dat niet te doen. Naast het feit dat het beter is voor de stofwisseling is het ook afwisseling waardoor de paarden zich minder vervelen op stal.
Citaat:De Ifeeder heeft max 1 dagportie in het apparaat dus er is geen kans op overvoeren.
Citaat:Er zit een levertijd op de IFeed van twee weken. De verzendkosten voor twee stuks + 1 extra bak zijn € 35,- en er zit een jaar garantie op.