Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ziet er niet echt lekker uit...
Ellebel schreef:Ziet er inderdaad uit als een aangeboren afwijking, waarbij de twee delen van het aangezicht niet helemaal aan elkaar zijn gegroeid, vergelijkbaar met hazelip bij mensen. Ben benieuwd wat voor een verhaal bij dit paard hoort.
.....ondanks dat het er niet onwijs smakelijk uit ziet vind ik het wel erg interessant (en heb ik het plaatje dus ook even zitten bestuderen)....
Mexx2 schreef:cavaletti,in het eerste verhaaltje staat letterlijk:"hier" in een andere kleur,daar moet je op klikken!

jeetje arm paard, de vertaling komt niet helemaal goed bij mij door, maar volgens mij is het iets van Spaans, ik ga zo even aan mijn moeder vragen of ze het wilt vertalen ben nu wel benieuwd wat er gaande is met dat paard.
en de computer zo te zien ook niet 

Lusitana schreef:Ik vind dit dus een typisch een proefkonijntje voor de medische wetenschap.

Margreet schreef:Lusitana schreef:Ik vind dit dus een typisch een proefkonijntje voor de medische wetenschap.
Wat bedoel je daarmee?