Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jetta schreef:Ja, paarden kunnen wel alleen staan, maar het is NIET GOED voor ze!! Verdiep je eens in het wezen van het paard! Ongelooflijk, dat dit nog voorkomt!.....

Citaat:Jetta schreef:
Ja, paarden kunnen wel alleen staan, maar het is NIET GOED voor ze!! Verdiep je eens in het wezen van het paard! Ongelooflijk, dat dit nog voorkomt!.....

IndianaJones schreef:je vraagt wat er aan te doen....maar eerlijk antwoord erop wil je niet! Je wilt niet horen dat je paard zich idd verveelt en dat ieder paard gewoon gesteld is op gezelschap. Kun je wel lekker luchtig erover doen.
En dan kun je zeggen "moet je even onze manege bellen" ...misschien moet je dat zelfs eens doen en aangeven dat je graag zou zien dat jouw paard bij een ander paard in de wei zou komen! Zo niet...misschien eens een andere manege bellen waar dat wel kan, zodat je een gelukkiger paard hebt!
En vind je wat hierboven staat iets wat je niet wilt horen...dan kun je idd het beste wat speeltjes voor hem kopen en hopen dat hij/zij daar wat gelukkiger van wordt.
Quinzy schreef:Citaat:Jetta schreef:
Ja, paarden kunnen wel alleen staan, maar het is NIET GOED voor ze!! Verdiep je eens in het wezen van het paard! Ongelooflijk, dat dit nog voorkomt!.....
Indd erg kort door de bocht zoals ik alzei![]()
Niet iedereen kan er 2 paarden op nahouden. Door allerlei redenen. Kijk bijvoorbeeld naar die van mij wat moet ik dan doen?
Ik vind het heel erg dat je alles doet voor je paard en dan nog zo word nagewezen alsof je een paardenbeul bent. Soms kan het tijdelijk niet anders.