Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
.
) en als ze het daarmee niet eens is, zou ik gewoon die kat telkens oppakken en even hard weer terugzetten waar hij vandaan kwam. Je hoeft hem natuurlijk niet te mishandelen, maar even bij zn nekvelletje de waarheid vertellen doet wonderen
. Nou ja het is haar weitje natuurlijk dus zij beslist, maar het is wel weer lichtelijk overdreven
)
Ik zei dat kost duizenden euro´s . Begint ze in een keer te janken dat ze t echt niet kan die kat binenn houden en dat ze hem niet meer goed in de gaten kan houden omdat ze niet meer zo snel is. Zeg ik dan doe ik hem toch even naar binnen en laat ik hem weer buiten als ik klaar ben. Maar dat wil ze ook niet, ze wil het gewoon niet.
Katja schreef:Wij hebben er ooit eentje op stal gehad die vanaf de bakrand bij de ruiters op de rug sprong. Was ook niet echt een succes.![]()
Water was voor die de oplossing. We hebben een heel mak paard genomen en de kat toen met de brandslang een lesje geleerd.
*ziet zichzelf rodeo-rijdend* haha.
Het komt me nl ook erg bekend voor, alleen doet onze kat dat bij ons. Dan ligt hij in de bosjes te wachten tot er iemand langs komt en dan hangt hij ineens aan je been! Heel even en dan rent hij weer weg. Ik moet er altijd erg om lachen en lok het ook wel uit. De kat waar jij last van hebt is nog maar een half jaar, die van ons is 3 en doet het nog steeds... Succes ermee!
Laatst was de tuinman de ... , hihi,was wel lachen. 
) van je erf afzetten toch ? Verder nog het verhaal van wat bijna-gebroken pootjes en ze moet wel overstag gaan toch ?