Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wondertje schreef:Pony's met smalle koppies hebben dat nou eenmaal he. En dat kan helemaal geen kwaad....
wondertje schreef:Het zit te los bij de kaak niet bij de neus

) Ook wij hebben verstelbare halsters omdat t anders toch net niet goed zit en dat vind ik teveel riscio! Jobbeltje schreef:Wat ik vooral veel tegenkom zijn pony's en paarden met een veel te groot (of te groot afgesteld) halster. Daarbij hangt het neusriem gedeelte (zegmaar.. haha) vlak boven de neusgaten...Queengekje schreef:Ik met mijne shet zijn halster past heel goed! Laat hem heel soms in de weide om, maar dat was toen ik medicijnen moest geven en zonder halster kreeg ik hem echt niet te pakkenMaar hij zit niet te strak maar ook zeker niet te los! Gewoon perfect
En tja dat kan ik inderdaad niet hebben als halster te klein is ...
Niet om jouw aan te vallen maar ik heb even in je profiel gekeken. De pony op de foto in jouw profiel heeft het halster wel erg laag op zn neus zitten... of ben ik nou gek?
Nogmaals niet om je aan te vallen, maar ik denk dat veel mensen dénken dat het halster goed zit, en dan zit het nog meters te laag. Dit is overigens ook het geval met al die gecombineerde neusriemen die gewoon als lage neusriem met sperriem gedragen worden
Toydoll schreef:Maar met due neusriem ookhoor, heel veel mensen hebben die echt veeeeelste laag..