Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Bitch schreef:vonneke schreef:Bitch denk dat ik dat ding is ga halen en kijken of ze daar wat mee kan op stal.
het is een amazinggraze.. ik heb hem ooit bij de stalapotheek gekocht, maar die hebben ze niet meer. Ik heb er toen € 65 voor betaald.
angela88 schreef:Je paard moet er ook aan wennen dat er vliegen zijn.... mijn paard was in het begin ook super onrustig buiten, maar door hem toch buiten te zetten met z'n maatje (ze staan samen in een open loopstal, dus de vliegen kunnen er altijd bij...) is hij er snel aan gewend geraakt. Ik heb hem in november gekocht, er waren toen nog niet zo veel vliegen. Laat je paard daar aan wennen, en dan kunnen ze ook de hordes vliegen en dazen/horzels in de zomer wel aan hoor (eventueel met een vliegendeken). En geloof me, hier bij het reichswald stikt het van de vliegen...
Marlena schreef:
Ik geloof dat de Aamzing Grace helemaal uit de handel genomen is.
Bitch schreef:Marlena schreef:
Ik geloof dat de Aamzing Grace helemaal uit de handel genomen is.
Oje, heb ik dan nu een zeldzaam exemplaar in huis? Haha!
Enig idee waarom dat ding uit de handel is genomen?

hier wat idea's :
Zo ziet je paard het mss ook wel weer als beloning om elke dag weer braaf op stal te staan.Phynix schreef:Marlena, je kan een voerbal ook zelf maken, voor max 10 euro.