Sportbh´s werken mij niet omdat ze bij mij absoluut geen steun geven. Niet omdat ze groot zijn (absoluut niet) maar omdat ze zwaar zijn. Iedere keer weer als ik een BH ga kopen komen ze weer met die klote sportdingen aan. Ik haat ze en ze doen pijn (schouders) als ik ga springen schud alles nou dat wil je niet??toch?.
Ik heb dus nu een stevige normale BH gekocht met beugels oke het was een rib uit mijn lijf maar het werkt tenminste. Super mooi is hij niet maar wel functioneel en daar gaat het om.
Voor gewoon heb ik een mooie (ook dure) BH.
Onderbroeken heb ik er een met kleine pijpjes en zonder naden van sloggie super zijn die en zitten ook nog lekker
. 
ik heb bij Hans textiel van die ( pardon) "oma-onderbroeken" gekocht enorm groot maar die krimpen niet in de was en zitten altijd goed
, zelfs na het opstijgen hoef ik niet te wrikken aan mijn onderbroek omdat ie gewoon op zijn plaats blijft, hahah wat wil je ook ze zijn echt groot! ik heb ze bewust een beetje ruim genomen want dan zie je ook geen naad rond je kont en benen zitten.

Met de nieuwste BH van Champion heb ik daar stukken minder last van omdat die gemaakt is van speciale stof wat vocht doorgeeft aan de laag daarboven en niet zoals katoen zelf veel vocht opneemt. Volg je het nog?