Superhorse Breda

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

moonie

Re: Superhorse Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 20:39

aha ik ben westen kijken voor paard maar ben naar barneveld gegaan

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 21:39

ik heb in breda op het prinsentuincollege gezeten ben vorig jaar geslaagd. Deed paardenhouderij niveau 3. En vind dat ze bij superhorse veel keuze in rijbroeken hebben ik heb er vorige week nog een eurostar broek gekocht. Dit is een van de weinige merken die mij fatsoenlijk zitten. En zo'n rare bouw heb ik nou toch ook weer niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 23:07

Mist schreef:
Het is niet mijn type winkel. Vind het teveel op hypodrama lijken, dus alleen goed voor likstenen of wormenkuren

Alles wat ik zoek hebben ze net niet....zoals stubbendekjes in zadelvorm...en bestellen doe ik per definitie niet omdat dat me (is gebleken uit ervaring) teveel frustratie oplevert bovendien woon ik niet in de buurt.

Ik ben er 2x geweest en heb al 2 keer discussie gehad met de manager (denk ik tenminste, die man die daar rondloopt ?)

De laatste discussie ging over wormenkuren voor o.a. veulens (was de verpakking aan het lezen) Kreeg weer eens ongevraagd advies terwijl ik hem al had verteld (op zijn eerdere vraag) dat ik prima in staat was na 25 jaar paarden te houden, te beslissen welke wormenkuur ik mijn paarden zou geven. Zegt hij: jij bent toch geen DA ?!! dus ik zeg hem: Jij toch ook niet ???ander zou je hier niet staan lijkt mij zo

Nee, als ik dat vergelijk met de ruitersportzaak in Antwerpen waar ik wel altijd slaag, superkleine winkel, maar ze hebben altijd alles wat ik nodig heb, in goede kwaliteit.

laat me raden , de clerck .Heb ik het goed?
Ik ga meestal dichter bij jou in de buurt bij Theuns.Mijn buurmeisje werkt daar zij neemt dingen voor mij mee en dan krijg ik korting .want ik vind die wel duur.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 23:59

De eigenaren van die winkel staan op dezelfde stal als ik.

Ik kom er eigenlijk nooit meer alhoewel ik binnenkort mijn cadeaubon eens moet gaan gebruiken die ik heb gekregen omdat ik driekwart jaar op mijn hoofdstel heb moeten wachten.

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 07:34

whoopylover schreef:
Ik ben er een tijdje terug geweest samen met SuzyE. Is wel een leuke winkel, heel veel spullies :D:D

idd, beviel goed, helemaal die airco (was toen erg warm

Juco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 07:45

Ik ben geen fan. En die man , daar word ik inderdaad niet goed van. Zo eb ik een hele lezing gekregen over hoe slecht een enkel gebreoken bitje is.
daar had ik dus niet om gevraagd. Ze hadden ze overigens niet.

Ik vroeg of ze ook BR pads hadden. En hij zei dat ze niet bestonden (en waar rij ik dan al 1.5 jaar mee?!). Begon hij me een Anky dekje aan te smeren. Die wil ik niet. (maar das mijn persoonlijke mening)

Hij bleef maar vertellen hoe ademend die zijn en dat je paard daaronder niet gaat zweten. Dus ik zei dat dat dekje wel kon ademen maar dat het zadel dat erbovenop ligt dus echt niet ademend is.
IK geloof trouwens dat een beetje zweet echt niet schadelijk is voor een paard.

Hij is wel goed in gezichten, want sindsdien laat hij me met rust.

Ik ga eigelijk altijd naar Rucphen, tenzij ik iets nodig hen als equistar oid en ergens anders in de buurt ben.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 08:40

SuzyE schreef:
whoopylover schreef:
Ik ben er een tijdje terug geweest samen met SuzyE. Is wel een leuke winkel, heel veel spullies :D:D

idd, beviel goed, helemaal die airco (was toen erg warm

STALKER!!!

Het was idd erg warm en de aico was toen heel fijn.
Ik vind het eigenlijk altijd wel gezellig als ik lekker kan praten met mensen die er veel vanaf weten, houd ze aan de praat, en mij ook

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:47

Mazzel-meid schreef:
moonie schreef:
mbo of het vmbo

't MBO, Frankenthalerstraat

ikke ook maar dan niveau 4 dierverzorging zit nu in de 2e

Ik ben er vandaag langsgereden met de bus tijdelijke haltes. Zal binnenkort eens binnen gaan bij de winkel