Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mist schreef:Het is niet mijn type winkel. Vind het teveel op hypodrama lijken, dus alleen goed voor likstenen of wormenkuren![]()
Alles wat ik zoek hebben ze net niet....zoals stubbendekjes in zadelvorm...en bestellen doe ik per definitie niet omdat dat me (is gebleken uit ervaring) teveel frustratie oplevertbovendien woon ik niet in de buurt.
Ik ben er 2x geweest en heb al 2 keer discussie gehad met de manager (denk ik tenminste, die man die daar rondloopt ?)
De laatste discussie ging over wormenkuren voor o.a. veulens (was de verpakking aan het lezen) Kreeg weer eens ongevraagd adviesterwijl ik hem al had verteld (op zijn eerdere vraag) dat ik prima in staat was na 25 jaar paarden te houden, te beslissen welke wormenkuur ik mijn paarden zou geven. Zegt hij: jij bent toch geen DA ?!! dus ik zeg hem: Jij toch ook niet ???ander zou je hier niet staan lijkt mij zo
Nee, als ik dat vergelijk met de ruitersportzaak in Antwerpen waar ik wel altijd slaag, superkleine winkel, maar ze hebben altijd alles wat ik nodig heb, in goede kwaliteit.
, de clerck
.Heb ik het goed?
.want ik vind die wel duur. whoopylover schreef:Ik ben er een tijdje terug geweest samen met SuzyE. Is wel een leuke winkel, heel veel spullies:D:D
SuzyE schreef:whoopylover schreef:Ik ben er een tijdje terug geweest samen met SuzyE. Is wel een leuke winkel, heel veel spullies:D:D
idd, beviel goed, helemaal die airco (was toen erg warm
Mazzel-meid schreef:moonie schreef:mbo of het vmbo
't MBO, Frankenthalerstraat