Prijs voor een stevig geboude pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re: Prijs voor een stevig geboude pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 17:02

Ik normaal gesproken ook niet... dat zijn nou echt etterbakken als ze slecht opgevoed worden...

annet155

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 18:08

mijn eerste pony was juist een welsh. ik heb er heel veel van geleerd omdat ie juist zo eigenwijs was. pas na 1½ jaar had ik echt zijn knoppen gevonden en kon ik (maar dan ook alleen ik ) erop weg rijden. jammer genoeg moest die ingeslapen worden. maar ik heb ne een haflinger waar nou niet echt iedereen op weg kan stappen ze is echt een goedzak maar geen sul. zij doet gewoon wat haar het beste lijkt als je haar niet corrigeert. en zo zijn volgens mij de meesten hafjes?

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 18:11

Ik heb ook een vrij stevige welsh.
Echt een heerlijk ding! Maar in de eerste jaren dat ik haar had, dikke ellende gehad.

Maar het is natuurlijk maar net wat je zoekt.

Ook bij stevigere pony's kan je duurdere tegen komen.
Die van mij was L springen en B sgw, niet écht bijzonder dus. Een handelaar vertelde me dat ze zo rond de 2000 / 2500 waard is..

Maar als ze kleiner zijn, werkt dat natuurlijk ook weer in jou voordeel.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 20:42

Ik zit nou op van allerlei sites rond te kijken enz. Ik zit nu echt te twijfelent ussen Haf en Forest of Welsh Ben altijd gek geweest op dat soort diertjes.. een Haflinger vind ik nog het allerleukste

Maar eerst maar is de prijzen en de paardjes die ik leuk vind opschrijven voor mijn ouders.. Het is allemaal nog misschien

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:45

hoi hoi

Ik ben zelf 1.68 en heb een pony van ca 1.50 en is erg rond gebouwd.
Ik pas er prima op en je ziet echt geen benen eronder uit komen of dat ik ook maar iets te groot zou zijn.
Een vriendin van mij is 1.80 en heeft erop gezeten en zelfs die vond ik niet echt te groot....

Ik denk ook dat je rond de 1000 a 1500 euro moet kunnen slagen voor een jonge pony..

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 20:48

Oke bedankt!