Aan welke prijsklasse moet ik denken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marja1988

Re: Aan welke prijsklasse moet ik denken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 15:35

Ik maak op uit je verhaal dat je graag een leuke pony (e) zoekt om op je gemakje buiten te rijden. Maar je hebt dus geen wedstrijd ambities? Of wel voor over een paar jaar.

Ik vind persoonlijk 3000 voor een 'buitenrij pony' belachelijk duur. Voor minder kun je ook een goede gezonde pony kopen

Succes met zoeken ed

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 17:18

Marja1988 schreef:
Ik maak op uit je verhaal dat je graag een leuke pony (e) zoekt om op je gemakje buiten te rijden. Maar je hebt dus geen wedstrijd ambities? Of wel voor over een paar jaar.

Ik vind persoonlijk 3000 voor een 'buitenrij pony' belachelijk duur. Voor minder kun je ook een goede gezonde pony kopen

Succes met zoeken ed

Ik wil inderdaad geoon lekker relaxt buiten rijden. En daar naast wat lessen en afentoe eens een wedstrijdje rijden. Alles puur recreatief.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:47

3000-5000 euro? Mijn paard van 7 jaar was nog goedkoper . Sorry, maar dit vind ik echt belachelijk duur voor een recreatie pony. Je kunt voor 2000 euro maximaal een leuke pony hebben . En elke pony kan de L aan.