Kiara schreef:Ook hier, alleen maar positieve dingen over BM.
Dreamstables ken ik niet.
Waar zit dat ergens?
ik ken wel een dreamstables...
maar of dat de juiste is?
degene die ik ken is een springstal
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kiara schreef:Ook hier, alleen maar positieve dingen over BM.
Dreamstables ken ik niet.
Waar zit dat ergens?
paard03 schreef:Gebaseerd op eigen ervaring en velen met mij;
NIETS KOPEN BIJ BM STABLES !!
Maar neit zo leuk voor die mensen he! Gjilke schreef:paard03 schreef:Gebaseerd op eigen ervaring en velen met mij;
Want?

Niet dapper genoeg om het onder je eigen naam te plaatsen, dus dan maar een schaduwaccount aanmaken?
x_shirley_x schreef:Diegene die zei dat je er niks moest kopen, heeft wel ff een schaduwaccount aangemaakt zie ik, want dit was haar eerste post!
waar ik reed kopen ze altijd de paarden bij BM, Heb er al tig daar vandaan zien komen (Natasha weet wel waar ik het over heb: Jackystables), en geen-1 met iets wat er niet bij vermeld was hoor..
Ik heb er écht al veel gereden die van BM afkomen, 1 voor 1 waren het leuke beestjes!!
paard03 schreef:Je kunt mijn reactie dan zielig vinden maar het is wel op waarheid gebaseerd. Mijn paardje mankeerde vanalles en leeft ondertussen niet meer. Een kennis van ons heeft ook een paard met allerlei mankementen van bm gekocht. Ik heb destijds ook ontzettend veel verhalen van mensen gehoord die ook een nare ervaring hebben gehad. Verwachten jullie dan van mij dat ik iemand aanraad om daar een paard te kopen...??
Sorry hoor maar als er om een eerlijke reactie gevraagd wordt dan heeft een ieder het recht om hierop te reageren. Het is aan haarzelf de vraag wat ze er mee doet dacht ik zo.
Ik vind trouwens dat er behoorlijk overdreven gereageerd wordt dit zegt ook wel iets geloof ik....
Enne ik ben niet de persoon die deze oproepen heeft geplaatst dus zet hier ook maar weer vraagtekens bij. Weer iemand met een slechte ervaring.
Oh ja, hoe oud zijn jullie eigenlijk? Supertje en Lundi?

maar het is ook maar net waar je van houd en wat je precies zoekt.

puntje schreef:een draver word gewoon nooit een goed dressuur paard ! ze zijn gefokt om hard te draven en niet om er een dressuurproef mee te rijden! ik heb vijf jaar met dravers gewerkt dus weet wat ik zeg en heb persoonlijk niks tegen dravers en je kunt ze ook best dressuurmatig trainen maar een echt dressuurpaard word het nooit!! en bmstables vemeld niet dat het dravers zijn maar als je naar de foto's kijkt kun je ze er meestal wel uit halen en helemaal als je ze ziet lopen!!!ze geven dus geen correcte informatie.