Wie kent BM stables Dream Stables

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Wie kent BM stables Dream Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:03

Kiara schreef:
Ook hier, alleen maar positieve dingen over BM.
Dreamstables ken ik niet.
Waar zit dat ergens?

ik ken wel een dreamstables...
maar of dat de juiste is?
degene die ik ken is een springstal

paard03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:22

Gebaseerd op eigen ervaring en velen met mij;
NIETS KOPEN BIJ BM STABLES !!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:25

paard03 schreef:

Want?

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:30

er wordt zovaak op gelicht!
Ik heb vaak genoeg gehoord dat mensen een 'KWPN'voor de sport hadden gekocht en dan blijken een draver te hebben(en er dus te veel voor hebben betaald!)
Zelf vind ik dat niet erg Maar neit zo leuk voor die mensen he!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:30

Gjilke schreef:
paard03 schreef:

Want?

Inderdaad Want?
Ik had het gisteren toevallig nog over Bm-stables met de staleigenaar. Ook hij vond mijn paard een goede koop. Beter dan veel handelaren in onze buurt (friesland) leveren.

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:33

nou als je het verschil niet ziet tussen een draver en een kwpn'er

maar ik ben van mening dat er op elke handelsstal negatieve en positieve kanten aan zit
dus waar je ook een paard koopt gewoon even laten keuren

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:38

Diegene die zei dat je er niks moest kopen, heeft wel ff een schaduwaccount aangemaakt zie ik, want dit was haar eerste post!

waar ik reed kopen ze altijd de paarden bij BM, Heb er al tig daar vandaan zien komen (Natasha weet wel waar ik het over heb: Jackystables), en geen-1 met iets wat er niet bij vermeld was hoor..
Ik heb er écht al veel gereden die van BM afkomen, 1 voor 1 waren het leuke beestjes!!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:39

paard03 schreef:

Fijn zo'n lekker onderbouwde reactie Niet dapper genoeg om het onder je eigen naam te plaatsen, dus dan maar een schaduwaccount aanmaken?

Ik heb zelf nooit een paard gekocht bij BM, maar ben er wel regelmatig geweest. Paarden staan er echt netjes bij, en ik heb alleen maar positieve dingen gezien.
Bovendien, een handelaar die alleen maar brakke paarden verkoopt gaat niet zolang mee hoor.... Dan ga je namelijk alleen maar voor je eigen deur zitten schijten.

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:50

ja idd :S
Ik heb er zelf geen ervaring mee... het klinkt wel goed daar
Maar dat is dus wat ik gehoord heb.
Maar niet altijd zie je het verschil tussen een draver en een kwpner tessie1985!
Die van mij denken ze ook vaak dat het kwpn is.

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:51

paard03 schreef:

Super zielig deze reactie.........
Ben jij niet toevallig het persoon wat een aantal advertenties geplaatst heeft op verkoopsites!
Wees zo flink zet je naam er bij,je weet waarschijnlijk niet wat het gevolg kan wezen van dit soort advertenties he ?
Mensen die alleen op het forum hier komen om iemand zwart te maken worden gelukkig ook snel weer verwijderd!
Iedereen is vrij een mening te hebben,maar laat een ieder wel in zijn waarde,ik vind wat je nu doet rond uit MISSELIJK!

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 17:58

x_shirley_x schreef:
Diegene die zei dat je er niks moest kopen, heeft wel ff een schaduwaccount aangemaakt zie ik, want dit was haar eerste post!

waar ik reed kopen ze altijd de paarden bij BM, Heb er al tig daar vandaan zien komen (Natasha weet wel waar ik het over heb: Jackystables), en geen-1 met iets wat er niet bij vermeld was hoor..
Ik heb er écht al veel gereden die van BM afkomen, 1 voor 1 waren het leuke beestjes!!

Jackystables gaat dat over een minipaarden fokkerij???

paard03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 18:12

Je kunt mijn reactie dan zielig vinden maar het is wel op waarheid gebaseerd. Mijn paardje mankeerde vanalles en leeft ondertussen niet meer. Een kennis van ons heeft ook een paard met allerlei mankementen van bm gekocht. Ik heb destijds ook ontzettend veel verhalen van mensen gehoord die ook een nare ervaring hebben gehad. Verwachten jullie dan van mij dat ik iemand aanraad om daar een paard te kopen...??
Sorry hoor maar als er om een eerlijke reactie gevraagd wordt dan heeft een ieder het recht om hierop te reageren. Het is aan haarzelf de vraag wat ze er mee doet dacht ik zo.
Ik vind trouwens dat er behoorlijk overdreven gereageerd wordt dit zegt ook wel iets geloof ik....

Enne ik ben niet de persoon die deze oproepen heeft geplaatst dus zet hier ook maar weer vraagtekens bij. Weer iemand met een slechte ervaring.

Oh ja, hoe oud zijn jullie eigenlijk? Supertje en Lundi?

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 18:19

hoe oud ben jij paard03????????? laten we het daar eerst maar eens over hebben

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 18:28

paard03 schreef:
Je kunt mijn reactie dan zielig vinden maar het is wel op waarheid gebaseerd. Mijn paardje mankeerde vanalles en leeft ondertussen niet meer. Een kennis van ons heeft ook een paard met allerlei mankementen van bm gekocht. Ik heb destijds ook ontzettend veel verhalen van mensen gehoord die ook een nare ervaring hebben gehad. Verwachten jullie dan van mij dat ik iemand aanraad om daar een paard te kopen...??
Sorry hoor maar als er om een eerlijke reactie gevraagd wordt dan heeft een ieder het recht om hierop te reageren. Het is aan haarzelf de vraag wat ze er mee doet dacht ik zo.
Ik vind trouwens dat er behoorlijk overdreven gereageerd wordt dit zegt ook wel iets geloof ik....

Enne ik ben niet de persoon die deze oproepen heeft geplaatst dus zet hier ook maar weer vraagtekens bij. Weer iemand met een slechte ervaring.

Oh ja, hoe oud zijn jullie eigenlijk? Supertje en Lundi?

En heb je je paard laten keuren voor je hem kocht? Een handelaar heeft nog steeds geen röntgen-ogen namelijk. En mag ik ook vragen wat je paard precies mankeerde?
Overigens is het niet zo vreemd dat je meer mensen bent tegengekomen met slechte ervaringen, die mensen hoor je namelijk, mensen bij wie wel alles goed gaat daar hoor je niets van.

Overigens ben ik 24.

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 18:45

Ik kan je zeggen dat ik zeker niet met je op school heb gezeten!
Beetje dom van die kennis dat ze daar heen zijn gegaan,terwijl ze van jou probleem afwisten,en een beetje dom dat jij ze niet hebt tegen gehouden !
Je gaat mij toch niet vertellen dat je je eigen aan hebt gemeld om gezellig te komen bokken,vreemd dat je dan alleen maar post in dit toppic!
Dat je vreemd vindt dat er behoorlijk overdreven gereageerd wordt zijn jou woorden,ik vind mijn reactie niet meer dan terecht,je hebt het hier wel over een zeer geliefd medebokker,die wij niet zo maar door jou door de slijk laten halen!

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:04

Mensen die "ff een accountje"aanmaken....Vervolgens allerlei uitspraken gaat rond bazuinen...Tja dat vind ik niet echt betrouwbaar ovekomen..

Natuurlijk kan het best een keer voorkomen dat nou net "toevallig"jouw (begrijp me niet verkeerd ik vind het erg wat je overkomen is) gekochte paard bij bm stables niet geheel gezond was, of niet aan je verwachtingen heeft voldaan, echter dan ben jij daar zelf ook een belangerijk persoon in.. Wanneer je een paard koopt, welke prijsklasse/leeftijd dan ook, dan laat je deze keuren..Juist om narigheden te voorkomen..

Ik durf me hand voor in het vuur te steken dat Natasja echt niet opzettelijk een ongezond paard of wat dan ook aan iemand verkoopt...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:31

ik weet wel zeker dat Natas niet opzettelijk een slecht paard als goed verkoopt..... kan ook niet anders, want het is haar boterham.

Een paard kan je ook in hele korte tijd zelf slecht maken he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:37

Idd

Binnen 3 weken kun je van een fijn lopend paard al een staker maken
en nog wat meer tijd en je hebt een kreupel gereden knol.

Verder zoals ikke zegt, ff klinisch laten keuren, dan weet je al veel meer wat je n huis haalt.
Want ook een goede handelaar is nog altijd geen DA en ziet en herkent ook niet alles.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:49

Iemand die ik ken kocht haar eerste paard daar, ze is er naderhand niet helemaal tevreden over.
Er is mij toen ook een aantal keer gewaarschuwd ga niet bij die stal kijken voor een pony of paard.

Ik denk eerder dat je het zelf moet ervaren, maar inderdaad wel laten keuren.

Zelf heb ik regelmatig op hun site gekeken, en er staan best leuke paarden pony's tussen hoor maar het is ook maar net waar je van houd en wat je precies zoekt.
Een ankypaard bijvoorbeeld zul je er niet zo gauw vinden

bonnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:51

Ik heb bij Bm Stables laatst ook een draver zien staan een een ander paard waar bij stond : Géén draver! Maar leek er wel verrekte veel opmaar had geloof ik wel papieren dus!
maar een draver pik je er vaak wel uit hoor dus als je persé géén draver wil dan moet je als je twijfelt hem/haar niet kopen
en met dravertjes is trouwens niks mis hoor

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:56

mijn tinker merie komt er vandaan super beesje gewoon hoor

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:57

Heb er veel over gelezen, ken de site ook en heb er ook een aantal keren opgekeken. Het ligt er denk ik maar net aan wat voor type paard je zoekt. Ik ben zelf fanatiek wedstrijdruiter en zou daar zeker geen paard kopen. Ik heb via mijn dressuurinstructrice mijn paard gekocht en die kon zelfs na 1 jaar, met wat voor reden dan ook, terug naar degene bij wie ik het paard heb gekocht. Als je een leuk dressuurpaard zoekt, weet zij er velen voor je en zij is heel betrouwbaar. Maar ik weet dus niet wat je zoekt. Zowiezo altijd laten keuren! Zelf doen en niet door de eigenaar laten doen! Heel belangrijk!

Suc6!

puntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:59

een draver word gewoon nooit een goed dressuur paard ! ze zijn gefokt om hard te draven en niet om er een dressuurproef mee te rijden! ik heb vijf jaar met dravers gewerkt dus weet wat ik zeg en heb persoonlijk niks tegen dravers en je kunt ze ook best dressuurmatig trainen maar een echt dressuurpaard word het nooit!! en bmstables vemeld niet dat het dravers zijn maar als je naar de foto's kijkt kun je ze er meestal wel uit halen en helemaal als je ze ziet lopen!!!ze geven dus geen correcte informatie.

bonnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 20:02

puntje schreef:
een draver word gewoon nooit een goed dressuur paard ! ze zijn gefokt om hard te draven en niet om er een dressuurproef mee te rijden! ik heb vijf jaar met dravers gewerkt dus weet wat ik zeg en heb persoonlijk niks tegen dravers en je kunt ze ook best dressuurmatig trainen maar een echt dressuurpaard word het nooit!! en bmstables vemeld niet dat het dravers zijn maar als je naar de foto's kijkt kun je ze er meestal wel uit halen en helemaal als je ze ziet lopen!!!ze geven dus geen correcte informatie.

wat bedoel je met dressuurpaard dan?

puntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 20:05

ik ga er niet verder meer op in.Het ging over bmstables en ik wilde alleen duidelijk maken dat ze niet de correcte informatie geven.