Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvonniej schreef:Pas op met dingen als wasverzachter en creme spoeling.. want dat gaat jeuken als je het niet uitspoelt..
BailyKarlos schreef:Niet aanvallend bedoelt, maar hier op bokt word je afgekraakt op je rijstyle als je hand wat scheef staan of je tenen naar buiten steken, maar ondertussen word er wel meubelreiniger het paard gesprayt en dat is niet erg.
T@nj@ schreef:BailyKarlos schreef:Niet aanvallend bedoelt, maar hier op bokt word je afgekraakt op je rijstyle als je hand wat scheef staan of je tenen naar buiten steken, maar ondertussen word er wel meubelreiniger het paard gesprayt en dat is niet erg.
Kom jij toch in de verkeerde topics denk ik![]()
Maar ben het met je eens dat gaan spuiten met meubelspray o.i.d. een tikkie chemisch klinkt, geen idee of dat ook echt zo is hoor, ik ben erg bio maar heb nog geen bio meubelspray gezienWasverzachter daarom ook alleen die ene zonder enge toevoegingen, babyolie smeer je op baby billetjes, ik heb het nog nooit nagekeken maar ik denk toch niet dat dit chemische bestanddelen heeft, lijkt mij niet tenminste.
Ach, ik verkoop zelf tonnen van het spul waar jij het over hebt, kan onuitputtelijk uit eigen voorraad blijven graaien (kijk voor de gein maar eens op mijn website www.horsesarcade.nl welke merken ik heb) maar zelf maken is veel leuker vind ik, als ik haast heb grijp ik een fles kant en klaar spul uit mijn voorraad hoor maar ik frobel nu eenmaal graag ook zelf iets in elkaar en er zijn erg veel mensen hier op Bokt die dat ook leuk vinden
BailyKarlos schreef:Dit is overgens niet bedoelt om; ruzie te zoeken of nare reacties uit te lokken.
[***] schreef:T@nj@ schreef:Ook al ziet een staart er dan ineens nog zo goed uit, ik ga dan echt niet klakkeloos aannemen dat het dan niet giftig zal zijn, wil ik toch eerst heel zeker weten wat erin zit......
Maar goed, ieder zijn ding hoor, ik ben alleen wel benieuwd wat de staart op de lange duur zal gaan doen, wat er zich misschien wel in de staartwortel gaat ontwikkelen o.i.d. (ik weet nl. ook niet wát er in antivries zit, zal eens zien of ik nog een flesje heb staan, ik weet wel dat je het niet in moet slikken, dan moet je toch echt met spoed naar het ziekenhuis, dus enigzins giftig zal het wel zijn)
Ik weet zelf ook niet wat anti-vries is. Ik hoorde dit gewoon.