op de markt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Re: op de markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 07:47

In ben zelf eerlijk gezegd neit zo weg van Utrecht. Ik ben er een paar keer geweest en trof de vreselijkste dingen aan. Paarden dei verwondingen hadden tot aan paarden dei plat gespoten waren.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 08:28

Als de TS met deze instelling een paard aanschaft op de markt dan ben ik bang dat datzelfde paard volgend jaar op de markt staat.
Als je al op de aanschaf moet besparen dan moet je geen paard nemen. Wat denk je dat een zadel enzo kost.

Rapture

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 08:32

napie schreef:
Als je al op de aanschaf moet besparen dan moet je geen paard nemen. Wat denk je dat een zadel enzo kost.

Inderdaad! Neem gewoon lekker een bijrijdpaard! Dan heb je wel de lusten maar niet de lasten en je betaald een stuk minder waardoor je veel minder zorgen hebt! Een eigen paard is echt niet alles hoor!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 08:34

Dannkan je beter een verzorgpaard zoeken die is tenmisnte gratis. Vind zo'n onzin om te betalen omt e mogen rijden

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 08:49

uhhuh... niet boos worden!
'kzoek ook wel weer een bijrijdpaard, en denk er nog wel vaker overna.. kheb er voorlopig toch nog geen geld voor..

En tegen de tijd dat ik het wel heb, ben ik waarschijnlijk een stuk wijzer

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 09:47

Goed zo

Rapture

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 13:07

karoliena schreef:
Dannkan je beter een verzorgpaard zoeken die is tenmisnte gratis. Vind zo'n onzin om te betalen omt e mogen rijden

Nou een goed paard berijden mag wat mij betreft best een paar centen kosten want een paard houden is duur en als je dan alleen de luxe hebt als bijrijder om alleen te hoeven rijden kun je best wat bijleggen, heb ik ook altijd gedaan en ik heb ontzettend leuke paarden gereden!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 13:09

Ik heb ook jaren lang super leuke en soms hele goede paarden gereden en heb er nooit wat voor betaald. Mijn amazone betaal dook niets.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 14:13

Ik heb in de 5 jaar dat ik bij een vriendin rijd, ook nooit wat hoeven te betalen..

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:07

Toch goed van je dat je je droom even laat varen Kan me voorstellen dat het niet leuk is want je wil natuurlijk het liefst een eigen..
Maar ik zou zoiezo nooit een paardje van de markt kopen, ook al is het paard gezond.. je weet nooit of het klikt.. en ik denk dat je liever een bijrijdpaard hebt waarmee het wel klikt, dan een eigen paard waarmee het niet klikt!
En toch nog even, mijn leuke allrounder kwam nog niet eens in de buurt van de gemiddelde prijzen op marktplaats!

Rapture

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 22:12

karoliena schreef:
Ik heb ook jaren lang super leuke en soms hele goede paarden gereden en heb er nooit wat voor betaald. Mijn amazone betaal dook niets.

Dan heb je veel geluk! Hier in de randstad heb je 1% kans dat je niet hoeft te betalen helaas