ze worden ook gewoon gebruikt
En daarnaast zie ik zelf echt geen fluit van het schabrak tijdens het rijden. Doe mij maar lekker een el chipo ding eronder
laatst nog 5 besteld voor 37,50
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ze worden ook gewoon gebruikt
laatst nog 5 besteld voor 37,50

sjakie schreef:Ik vind het niet zo erg als ze er gebruikt uit zienze worden ook gewoon gebruikt
![]()
En daarnaast zie ik zelf echt geen fluit van het schabrak tijdens het rijden. Doe mij maar lekker een el chipo ding eronderlaatst nog 5 besteld voor 37,50
Anders was iedereen t zelfde
beautylover schreef:Spetterlover schreef:Ik heb er ook geen een. En ik vind ze ook belachelijk duur.
Mensen die er 5 hebben, bedenk je eens wat je met 250 euro had kunnen doen?
hmm daar kan je idd een heleboel andere dingen voor kopen
maarjah..als je ouders zeggen; kijk daar wat een leuk dekje,zou je die niet nemen?
nou dan zeg ik geen nee hoor

sjakie schreef:Ik vind het niet zo erg als ze er gebruikt uit zienze worden ook gewoon gebruikt
![]()
En daarnaast zie ik zelf echt geen fluit van het schabrak tijdens het rijden. Doe mij maar lekker een el chipo ding eronderlaatst nog 5 besteld voor 37,50
oke ik zei niets
.

) 

Verder vind ik die dikke pads toch niet nodig, zadel ligt goed. Dan koop ik liever 3 goedkopere HH/SK dekjes, in drie leuke kleuren, dan 1 anky-pad

Margreet schreef:Apart dat er blijkbaar zo'n 2dehands markt is in die dingen. Zouden ze niet bevallen?