Welk winterdeken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Welk deken vind jij het mooiste en/of beste?

Rambo Plus turnout heavy
Geen stemmen
Rambo Original turnout medium
1 (33%)
Rambo Supreme Turnout
1 (33%)
Rambo Wug Turnout
Geen stemmen
Landa
Geen stemmen
Orican Denim
Geen stemmen
S&K Shark
Geen stemmen
S&K Panther
1 (33%)
S&K Bizon
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 3

sidneey

Re: Welk winterdeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 13:55

maar inderdaad als je het geld hebt zou ik ook een weatherbeeta gaan hoor!

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 15:33

Mijn echte sloper had zijn HH zo doordemidden... De weatherbeeta's gaan hun tweede en derde seizoen bij mij in, en er zit nog geen scheurtje in, bij geen van allen
Je kunt ze kopen bij Divoza, maar ook via de Paardendrogist (even kijken op www.weatherbeeta.com welke je wilt en dan kunnen zij ze voor je bestellen, ookal is die deken misschien niet in het vaste assortiment, doe ik ook vaak)
Ze geven je echt waar voor je geld, ze zijn echt oersterk en geven enorm veel bewegingsvrijheid, en ze hebben een enorme staartflap, tot onder aan de deken, echt super, altijd droge billen en geen wind (In mijn avatar ligt mijn paard in een weatherbeeta op de grond)

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 17:07

Ik heb voor m'n pony een hele oude Weather Beeta en die ziet er nog prima uit (tis geen sloper trouwens). Fijn dekentje, heeft z'n geld zeker opgebracht. Ook heb de 'oude' versie van S&K panter, die gaat nu het 3e seizoen in en dat is ook een hele fijne deken, lekker warm en blijft goed liggen. Dat ie waterdicht is, is ook makkelijk, als het dan een keertje regent kan ie toch met dek op naar buiten zonder dat ie doorweekt raakt.

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 17:09

Alina schreef:
Mijn echte sloper had zijn HH zo doordemidden... De weatherbeeta's gaan hun tweede en derde seizoen bij mij in, en er zit nog geen scheurtje in, bij geen van allen
Je kunt ze kopen bij Divoza, maar ook via de Paardendrogist (even kijken op www.weatherbeeta.com welke je wilt en dan kunnen zij ze voor je bestellen, ookal is die deken misschien niet in het vaste assortiment, doe ik ook vaak)
Ze geven je echt waar voor je geld, ze zijn echt oersterk en geven enorm veel bewegingsvrijheid, en ze hebben een enorme staartflap, tot onder aan de deken, echt super, altijd droge billen en geen wind
(In mijn avatar ligt mijn paard in een weatherbeeta op de grond)

Hoopte dat ik de dekens ook ergens tussen Amersfoort/Ermelo/kootwijk in kon kopen Ik zie graag wat ik koop, en Divoza is behoorlijk verweg.

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 17:51

hahaha, kom even langs zou ik zeggen, heb er wel een paar liggen, kun je zien hoe ze na een paar seizoenen zijn

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 19:35

Alina schreef:
hahaha, kom even langs zou ik zeggen, heb er wel een paar liggen, kun je zien hoe ze na een paar seizoenen zijn

wat dan?

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:39

hoe bedoel je wat? Dekens!

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 17:29

Alina schreef:
hoe bedoel je wat? Dekens!

Hoe de dekens er uit zien Goed of slecht?

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:09

Nog super! Er zit geen scheurtje in
Ben net nog bij Divoza geweest voor een nieuwe tussendeken van Weatherbeeta 't is net een verslaving...

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 12:01

Alina schreef:
Nog super! Er zit geen scheurtje in
Ben net nog bij Divoza geweest voor een nieuwe tussendeken van Weatherbeeta 't is net een verslaving...

haha okee. moet ik dr dan wel aan beginnen