Welke brok maakt dik?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janinetjjj

Re: Welke brok maakt dik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 16:27

Mais door de sportbrok !!
Werkt goed!!

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 11:03

Lenn schreef:
Oh maar hij is niet te dun hoor! Maar ik vind 4 1/2 kilo brok per dag en dan nog muesli erbij gewoon zo veel Maïs en pulp begin ik niet meer aan, ik kon niet echt verschil merken en hij vond het ook helemaal niet lekker. Het is niet zo'n gulzigerd. Als er in merriebrok veel eiwitten zitten vind ik het ook niet echt, aangezien hij toch al zoveel brok moet krijgen..
Kuil is ook geen optie daar wil ons pap niet aan beginnen.. we hebben namelijk een hooizolder en daar krijg je het niet op en daarbij hebben we er niet genoeg paarden voor.

Misschien ga ik dan sportbrok maar eens proberen... of derby compactbrok, of ik ga gewoon naar havens bellen

ik had precies hetzelfde probleem, ze zag er goed uit maar was wat te mat en vond zoveel brokken helemaal niet lekker. ik ben toen over gegaan op de derby compact brok daar heb je minder van nodig maar blijven wel goed op gewicht

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 14:00

Ik kan Dennis(vooral in dekseizoen) voeren tot hij er bij neer valt, maar dik krijg ik hem niet(altijd net z'n ribbetjes te zien, maar hij glimt wel prachtig en voelt zich goed).

Hij krijgt nu een kilo Havens draversbrok en een half schepje Subli EM mix per dag. Alleen op brok kreeg ik hem niet voller(heb verschillende merken en soorten geprobeerd). Voor een shetlander vind ik dit ook nog al wat, maar hier doet hij het goed op. Als ik hem in kilo's meer brok ga voeren word hij alleen maar sloom.