stel, je vind je paard dood in de stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 21:35

ik zou gaan zitten Huilen Huilen
En helemaal overstuur raken!
Daarna zou ik me mammie bellen ofzo... en die boer halen! En hij zal het dan wel regelen ofzo! Maar eerst afscheid nemen enz en er absoluut niet bijzijn bij het verslepen!
Huilen
Ik zou geloof ik helemaal gek worden!

Gelukkig is Tos "pas" 6, en hopelijk leeft hij nog heeeeeeeel lang!
En maak ik dat nooit mee!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 02:25

Ik heb dus meegemaakt dat mijn Engels volbloed een attack heeft gehad, hij was toen niet dood maar het was echt een ware hel. Na een aantal uur is hij gestorven. Het is echt niet fijn om een paard van je zo te zien liggen. We hebben voor hem gevochten maar ik wist dat dit het einde was. Ik kon met hem lezen en schrijven en ik vind het nog steeds heel erg dat dit is gebeurd. Ik voel het nog elke dag en dit is toch al zo'n 2 jaar geleden. Mijn vader en mijn vriend hebben hem uit de stal gehaald en in de schuur gelegd, ik ben heel dankbaar dat hun het hebben gedaan. Een paar dagen later kwam het distructiebedrijf en hebben hem opgehaald. Ik heb nog eens op een springstal stage gelopen en daar was ook een paard gestorven. Ik heb gezien hoe ze hem uit de stal hebben gehaald en hebben opgeladen door het distructiebedrijf. ik ben blij dat ik dit niet met mijn eigen paard heb zien gebeuren. Op zo'n moment denk ik echt niet aan verzekeringen en kan me dat ook echt gestolen worden.

spokey

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 09:03

als ik mijn pony dood op stal vind zal ik er vrede mee hebben. Ze is dan zelf ingeslapen. Ik heb dan niet de beslissing hoeven nemen. Mijn pony is nu 23 dus ik ben er zo nu en dan wel mee bezig dat ze toch wel ouder word en dat de kans er toch wel inzit. Ik zou evengoed wel overstuur zijn maar ze is bij haar stalgenoten ingeslapen ze is niet alleen geweest. Alleen als ze uit haar box is gehaald en dan daar op het erf ligt daar zou ik het veel moeilijker mee hebben. En dan later die lege box of als er dan een ander paard in zou staan. Ik heb nog een paard en die staat tegenover haar dus daar moet ik evengoed heen dan.

dreiklange

Re: ben er ook al heel lang bang voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 09:07

gohh dreik dood Verdrietig Verdrietig moet er niet aan denken maar
ik zou eerst de veearts bellen en janken naartuurlijk
en vragen waar ie aan dood is gegaan!?